Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 12 januari 2012

Det var ju det där med bordsskick...

Jag menar, jag har sett "Pretty Woman". Hon hade ju inte en aaaaning om vett och etikett och klarade sig ändå jäkligt bra, får man ju säga! Nu hade hon i och för sig inte fötterna på bordet, men...

Det borde väl gå lika bra för lill-skiten även om det ser ut så här nu, va? Om inte annat får han väl göra som henne och gifta sig med någon rik grevinna? ;-)





17 som har tyckt till:

Lippe sa...

Med det leendet komme det gå galant för lillskiten i det sociala samspelet ;)

Duktiga Tjejen sa...

Hihi, Monkis brorsbarn har också alltid ena foten på bordet när hon ska äta!

Nina sa...

HAHAHAHAHA vet du att det där ser preciiiis ut som den stil min lilla bebis har när han ska äta :P
Fast utan fötterna på bordet (än så länge).. han kör den bakåtlutande softa stilen med armen på ryggstödet, halvt vriden ur stolen och tittandes på djuren med mat över hela munnen/ansiktet/bordet/stolen.... Störtskönt!!

Sahra sa...

Hej. Vad kul med en ny besökare på min blogg. Du och jag har liknande intressen. Träning o choklad. Inte nödvändigtvis en olyckad kombo. Jag tränar av många olika anledningar. En är för att kunna äta obscent mycket choklad ;.
Din son som har lock för öronen efter öris. Har ni provat den där näsballongen man kan köpa på apoteket? Min dotter har kört den och den funkar. Locket knäpper till.

Ciao Sahra

desperat hemmafru sa...

Vilken goding! :-)

Barnens Hjältar sa...

Haha vad gulligt. Det kommer gå kanonbra :-)

Jag har lagt ut en massa bröte på tradera, rensartagen med andra ord :P

Ezter sa...

Fötterna på bordet är en sån sak som verkar vara medfött!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Haha! Men goding!

kattiiiiss sa...

Gud vilken snygging!
Så där borde alla sitta när de äter, ser så bekvämt ut haha

- sa...

Hahaha..fast det ser inte vidare bekvämt ut, kan ni inte lägga upp en kudde för fossingarna...? ;))

- sa...

Fast...han ser ju rätt förnöjd ut..:P

Villa Frejas bokblogg sa...

Det kommer att gå finfint i livet för den där gossen!

Milla sa...

Vilken going :)
Jag gillar stilen i allafall då då de är i rätt ålder.
Kram

Åsa sa...

Skön stil!!

Anonym sa...

Vilken härlig avspänd stil:-)

Kramen
Elna

Jess sa...

Den där gullisen får ha fötterna på mitt bord om han kikar förbi! ;)

Caroline sa...

Hahaha skön stil han har...!

Ha en fin kväll!