Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 8 januari 2012

Filmtips!

Vill ni ha ångest ända in i benmärgen ska ni se på filmen "127 hours" med James Franco. Vi såg den igår kväll och jag ryser fortfarande bara vid tanken...

Missförstå mig inte. Den är riktigt bra, men j**igt obehagligt vad en människa kan göra för att överleva..?! :-O





16 som har tyckt till:

Duktiga Tjejen sa...

Eller hur!! Har oxå sett den och satt på helspänn från början till slut...

LillaTuss sa...

Jag är däckad idag med så alla filmtips mottages tacksamt. Är den inte för ny finns den säkert att hyra via min Telia-box

Camilla sa...

Låter som en toppen film.
Tack för tipset!
Kram!

♥ Sojka ♥ sa...

Men vad skönt att någon känner igen sig! Nä det krävs ju ingen ätstörning för det och är glad att jag inte lider av ätstörningar längre för då blir det bara ett osunt sätt att behålla eller gå ner i vikt.
Men nu hoppas jag på ett ännu sundare liv för jag hatar när det blir sånna dagar att det bara kliar i kroppen av fett! :)

Kramis!

Barnens Hjältar sa...

Den verkar himla bra! Ja det där med att bli äldre det lär man sig nog aldrig :P
Jag fattar inte heller vad det är med diskmaskiner. Så fort jag öppnar den kommer Milla krypande i en jäkla hurra och börjar plocka med besticken. Hmm, något verkar det vara :P

Villa Frejas bokblogg sa...

Oooo, den där är jag lite sugen på att se.
Men värst vad alla skriver om film i dag efter att i går ha skrivit om mat ;)

Jess sa...

Jag har också sett den och den var hemsk, förfärlig och otroligt bra!!

äppelblomman sa...

Åhhh den måste jag se! Tack för tipset!!
Kram K

Anna sa...

Den måste jag se, kul med lite filmtips :)
Den sitter väl man som på nålar!
Kram

Anonym sa...

Hmmm jag både vill och inte vill:-)

Kramen

Västgötskan sa...

Husfrun:
Det är nog många som ser på film på lördag kväll. :-D

BP sa...

Maken har sett den och håller med dig. Personligen ryser jag bara efter att ha sett trailern.

Märta sa...

Tack för tips - blev riktigt sugen att se den!

Åsa sa...

tack för tipset! Den skall jag se nån kväll när inte gubben är hemma, för han rynkade på näsan... ;)

Jempa sa...

Jag höll på att dö när han började.. Ja du vet.

Det är inte ofta jag måste blunda, men då var jag så illa tvungen.

Västgötskan sa...

Jempa:
Jo tack, jag vet. :-O
Och jag blundade mer eller mindre också.

Läste att några som hade sett den på bio var tvungna att gå ut och spy... :-P