Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 5 januari 2012

Fourth time´s a charm (?)

Jag har tokont i mina axlar efter tisdagens styrkepass. Utöver detta har jag legat och sovit på en handduk sen tidigt i morse. Lill-skitens blöja läckte kiss... Så om jag inte var stel i axlarna innan, blev jag det sen.... Underbart! ;-)

Idag ska jag försöka få till slipning av hela familjens skridskor. Första gången var det stängt. Andra gången fick jag bara med mig två par skridskor av tre och "sket i det" bara därför. Tredje gången (igår) kom jag dit strax innan tolv.
"Före lunch", tänkte jag glatt. Tills jag upptäckte att karln öppnade butiken klockan 13. Vilken butik öppnar klockan ett...?? (Hans tydligen...)

Så idag blir fjärde gången gillt (?) tror vi. Eller så kommer jag dit och så säger han kanske att han inte slipar skridskor längre. Den som lever får se... :-)





9 som har tyckt till:

Jess sa...

Lycka till! Skridskobutiken i närliggande by hade också den dåliga smaken att öppna först 13! ;)

Petra sa...

Vilken osis. Hoppas att han fixar det nu. Lycka till.

Sv: har haft headern sedan i helgen.

Anki sa...

Hahahaha!! Vilken cliffhanger!
Ska bli spännande att höra vad som gick fel (f´låt) idag då!

KRAM

Lairama sa...

Otur :(
Hoppas det går bättre idag.

♥ Sojka ♥ sa...

Det är kanske för att jag har bytt blogg och dte är nog tillfälligt men jag har ju gjort många inlägg i den nya. :) Idag flyttades alla mina bloglovin rätt så det kan vara det som gjort det. Du kan bara klicka markera som läst sen händer det nog inte igen! :)
Kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Håller mina tummar för en lyckad "fjärdegångengillt". Men handduk, förstår ändå inte riktigt det där..? Höhö.

äppelblomman sa...

Hoppas att du får till de en sista gång!
Kul att åka skrillor, är faktiskt lite sugen på det...
Kram K

Milla sa...

Hoppas att det blir slipat idag då. Lycka till och ha en fin dag.
Milla

Anneli Stålberg sa...

Jag hoppas att slipandet går bra idag! Någon gång måste det ju bara lyckas :)