Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 16 januari 2012

Oj då, Media? Korrekturläsning var det ja...



En bild som florerar på facebook. Eum...
Känns som att Ångermanlands tidning borde tänkt till en extra gång här...?!



24 som har tyckt till:

kalebass sa...

Ja, det är ju så dumt så det blir roligt. Tycker man ser allt fler missar, stavfel osv. i tidningar nu för tiden. Förmodligen finns det inga korrekturläsare längre. Ännu en besparing!

Trillingnöten sa...

MOhahahahaha! Helt otroligt! Vilket bottennapp;p

Unknown sa...

Heh.. Inte jätteklokt måste jag ju säga...

desperat hemmafru sa...

Om jag var annonsör skulle jag ha slitit mitt hår!

Västgötskan sa...

Desperat hemmafru:
Exakt min tanke också..

Barnens Hjältar sa...

Tog ett tag innan jag fattade, letade stavfel ju :P

Anonym sa...

Letade också stavfel tills jag såg! Riktigt kul :-)

Madlar sa...

Men så hemskt. Mänskliga faktorn finns både på förlista färjan o på redaktionen.

äppelblomman sa...

Nämen guud;) ha ha ja inte så roligt för den anonsören;)
Kram K

Anonym sa...

Den stackaren som har betalt annonsen borde få pengarna tillbaka. Vilken misslyckad reklam:-)

Kramen

kattiiiiss sa...

Ååå fyy
Det var inte så genomtänkt nej!
Inte precis så att man känner för en kryssning när man ser inslaget bredvid ;-)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ops...

Anonym sa...

Mitt i allt det tragiska är det faktiskt lite kul. Men jag undrar jag om det inte är någon som varit lite fingerfärdig och ryckt ur några sidor. Å andra sidan kanske denna annonsen inte borde varit med i upplagan alls...

Shamrock sa...

haha undrar vad Resecity tänker när de ser detta

Cissi sa...

Haha! Hoppsan! :) vågar aldrig peta, knappt tänka på henne när hon sover... Hon är så otroligt lättväckt och har inte så stort sömnbehov som sin mamma... ;)

Jess sa...

Hahaha, ja den där såg jag också!

soffie sa...

men guuu va klantigt av dem att ha den annonsen just där, usch vilken läskig olycka det är,

Nyckelpigan sa...

Dettta är sååååå min humor! Jag älskar't! Hahahaha

Tove Kungsholmen sa...

Älskar såna där malplacerade annonser. Men vad gör du i Ångermanland?

Anneli Stålberg sa...

Epic fail!

h sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
h sa...

Ändrar mig, är ju ÖA jag läser..inte Tidningen Ångermanland. Så det kanske visst är sant. ;P

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, jag såg detta inne på fejjan och tänkte... ja!

Nettan sa...

Hoppsan Kerstin ;-). Ser lite malplacerad ut. Vet faktiskt inte om det är komiskt eller bara tragiskt. / Nettan