Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 10 januari 2012

Den här humorn bådar INTE gott!

Lill-skiten, 11 månader, sitter just i detta ögonblick och skrattar högt tillsammans med sina storebrorsor. "Vad trevligt", tänker ni säkert nu.

De sitter och skrattar framför svampbob?! Fattar ni?? SVAMPBOB...??!!!  Nu måste vi ju införskaffa DVD-förbud, heltäckande jalusier och skicka alla barnen på en intensivkurs i stand-up-komedi med Betnér eller något! (Eller kanske sluta köpa såna filmer)! :-P




Alltså, det krullar ju sig i tårna bara man ser hur klämkäck han verkar!

18 som har tyckt till:

anette sa...

Ja usch ja :)))
Köp något annat än sådant klämkäckt .
Det var ett tag sedan jag tittade in här hos dig, men nu ska jag läsa din blogg och kolla vad som hänt sen sist.

varm kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Tacka vet jag bolibompa och barnkanalen.

Ann-Sofie sa...

:D

Anna sa...

Haha har aldrig sett :)
Kram

Susjos sa...

ja jösses! haha!!

Shamrock sa...

de ska böjas i tid

Jess sa...

Förstår du då hur jag hade det när dottern tvunget skulle ha en tröja med f...nskapet på? ;)

Anonym sa...

Detta är något så när men Tele tubbis, jag undrar vad de går på:-)

Välkommen till min lilla show off.

Kramen

Mallan sa...

Hahaha! Fy, jag gillar inte Svampbob....

Nina sa...

Hahahahhahahha vilken UNDERBART härlig blogg och gissa om jag skrattade åt det här inlägget :P
Storebror här hemma gillar den där svampbob.. och jag erkänner, han får hellre se det än några av de ännu mer (är det ens möjligt?!) hysteriska program som visas dagligen sjutton gånger om :P
Hahaha.
Kram på dig och tack för titten! Svarade på det du skrev där i inlägget, men tänkte att jag skulle kika förbi och se vad du var för en "filur" och det är jag glad för, hit återvänder jag nog minsann :)

Anonym sa...

Hej bästa!
Mm, du kanske har missat det, men vi ska flytta isär i slutet av februari. Det fungerar inte alltid :( Men livet går vidare!

Hur är allt med dig? Bra??

Kram

Nettan sa...

Hehe, och inte nog med att han är klämkäck så är han verkligen überpositiv också. Men jag gillar honom faktiskt, lite iaf ;-). / Nettan

Nyckelpigan sa...

Svampbob som är så go! Jag gillar'n =) Kunde varit mycket värre typ Pingu hahaha

KaosJenny sa...

Ha HA, kanske går det över... eller också får du leva med att dom har humor ;-)... och hjälpa dom att utveckla den förbi svampbob :-). Jag kom på det för någon vecka sedan att även om det bråkas mycket här så skrattas det också en hel del... Alla har liksom sin egen humor, jättekul (när de inte driver med undertecknad då). Kram

Anneli Stålberg sa...

Ja hua, visst är han lite obehaglig! :) Jag försöker ständigt byta till Barnkanalen och Bolibompa istället.

Villa Frejas bokblogg sa...

Men hallå, svampbob - han är väl helt enkelt hög eller nåt. Svamp. Annars kan man inte vara så klämkäck. Släng dvd:n - det kan vara skadligt ;)

Camilla sa...

Hahaha...hoppas att deras humor ändras med åldern ;)
Kram!

Chrissan sa...

Den där svampbob kan riktigt gå en på nerverna.;)