Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 9 januari 2012

Pingvin med humor!

Jag var bara tvungen att föra den här vidare. Helt underbar!
Kolla slutet när en pingvin försöker agera såååå oskyldig! Och så finns det de som säger att djur inte har humor... Ha ha!




15 som har tyckt till:

Gafflan sa...

Haha! Så underbar! :D

Anki sa...

Hahaha!! Underbart! :-D

Suzan sa...

Hahahaha... shit vilken rolig!

LillaTuss sa...

Lovely!!!

h sa...

Hahaha!!! Vilken taskig typ. ;)

äppelblomman sa...

Hi hi vilka listiga typer!!
Kram K

Trillingnöten sa...

Jag döööör! Helt underbart! :)

Mallan sa...

Underbar! Vilken liten fuling :-)

Barnens Hjältar sa...

Haha:-)

Ja jösses, Milla var helt förundrad över snön :P

Fru Venus sa...

Älskar dom här pingvingrejerna :-)Tantaluran brukar ha dom på sidan i sin blogg!

kattiiiiss sa...

Enastående underbar haha
Ganska söta är de också :-)

anna sa...

Ja fast helt ny inom löpning är jag ju inte =) jag får låta kroppen avgöra.. det kanske bara bli 20 minuter.,.haha!

Barnens Hjältar sa...

Ja, håller med jag också. Nu har det mesta regnat bort här igen :p

Stattinskan sa...

Hahaha - för somliga blir bobygge ett evighetsgöra ;-D
God morgon

Villa Frejas bokblogg sa...

Hahaha - så söta!