Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 7 januari 2012

Set the hair on fire!

Jag glömde att nämna; mellansonen brann igår..! 
Han satt djupt försjunken, tillsammans med sin bäste vän, i ett spel på iphonen. (Livsfarliga grejer, det är ju det jag säger!) ;-)

På bordet stod ett värmeljus och han råkade sig luta sig lite för långt över och tände eld på sitt hår! Som tur var såg sambon det hela och fick släckt det med en gång!

Nog för att man hört talas om "ljushuvud" men man ska nog inte ta det bokstavligt... Jösses! :-O



13 som har tyckt till:

Bella sa...

Usch!! Vilken otur!!!!!

Tove Kungsholmen sa...

Fy så läskigt! Jag svedde precis lite armhår men det gör liksom inget, har en del att ta av.

Fräscht det lät.

äppelblomman sa...

Nej men fy.. Läskigt. Vilken tur att din sambo var snabb!! Kram K

Chrissan sa...

Shit så otäckt!

LillaTuss sa...

Jeeeeezez vilken tur hade hade

Mallan sa...

Men gud! Hår som brinner så fort!

Nyckelpigan sa...

Vår son gjorde en liknande. Gick för nära ett värmeljus med sin morgonrock. Tur man stod bredvid. Läskiga grejer

Anneli Stålberg sa...

Aj då! Det lät lite läskigt!

BP sa...

Aj, det kunde ha gått illa!!! Men vet du, hade stackars barnet har en iPad så hade han inte behövd böja sig ner så långt;-)

PS. Bränt hår luktar ju inte gott heller;-) DS

Duktiga Tjejen sa...

Shit! Vilken tur att han han räddas så snabbt!

Suzan sa...

hjälp!

h sa...

Oj, vilken dramatik. Ni kallar väl honom för ljushuvud nu va? ;)

Cissi sa...

Nej men usch! Nu ångrar jag verkligen inköpet av kopiöst många värmeljus igår! ;)