Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 9 januari 2012

Ordets makt!

Bara för att jag öppnade käften igår och skrev att våra barn aldrig sover längre än max kl 08, vaknade de "självklart" inte förrän klockan halv 9! Men jag är inte den som klagar. Inte alls...

Jag kanske ska tillägga att de (faktiskt) kom i säng i tid igår också! :-)



5 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Det var inte illa! Våra kids lyckades sova till strax innan åtta i dag, men då kom de inte i säng/somnade inte förrän rätt sent. I alla fall med tanke på att det i kväll blir dags att vända dygnet rätt igen.

Åsa sa...

Härligt med lite sovmorgon!

Cissi sa...

8 timmar tog det, men lite förlåtet eftersom 1 läkare på öron, näsa hals och hon var tvungen att springa till barnakuten för nån liten som satt i halsen..
Känns segt att åka tillbaka idag för fler tester dock.. vill bara sova! ;)

Skönt när det går åt det hållet, här brukar det vara tvärtom, om jag råkar säga något om sömn så vägrar den lilla mardrömmen att sova alls ;)

Trillingnöten sa...

Skriv så varje dag! Då kanske det slår in!

Malla sa...

bra det!