Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 14 januari 2012

Dubbel D är det nya.

Mellansonen försöker förklara hur man går in på bolibompas hemsida:
"- Dubbel-V, dubbel-V, dubbel-D." (?!)

*harkel* Jaså, det säger du... :-D



14 som har tyckt till:

Åsa sa...

Haha, han är inne på stora bh-storlekar ;-)

Barnens Hjältar sa...

Barn är underbara :-)
Min femåring kläcker ur sig fenomenala fraser, har sparat en del i ett dokument. Borde skriva om det någon dag :-)

Nu har jag skickat awarden vidare :-) Tack!

Milla sa...

Det där med dubbel D övergick mitt förstånd, hihi, men han verkar ju ha full koll på hur man hanterar en dator :) Kom ni in på hemsidan?
Hoppas att ni får en riktigt slön lördag! Kram Milla

Shamrock sa...

haha - för mig är dubbel-D en BH-storlek ;)

- sa...

Ett bra försök iaf...;)))

Anki sa...

:-D :-D

kattiiiiss sa...

Haha söt beskrivning!
Ha en trevlig dag!

♥ Carina ♥ sa...

Haha, ja det är inte bara en gång jag har stått som ett frågetecken när barnen säger nåt :)

Önskar dig en fin lördag!
Kram

messan sa...

:) fattar inget men han verkar ha full koll på läget:).
kram

Lippe sa...

Hahahaha!!!

Carina Sjölund sa...

Hahaha, barnen är bara för underbara :)
Kramen♥

Mia sa...

Underbara barn! =))))

Malla sa...

hahaha minsann!

soffie sa...

tack för titten hos mej:)trevlig blogg du har