Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 5 april 2012

Västgötskan - Jeansen mästare!

Jag är en jeansmänniska ut i fingerspetsarna. Jeans i alla former (även om vissa säkert inte är lika smickrande som andra, men skit i det)! Det är sällan jag har klänning eller kjol på mig. På sommaren blir det ofta shorts eller jeansshorts/capri. (Ja, shorts och jeansshorts är inte samma sak).

Men så fort jag kommer hem åker byxorna av! Eh... alltså, ombyte. Ja ni fattar... ;-)
Mysbyxor, here I come! (Oftast, ibland är det bara trosor också, men det är väl lite "too much information" egentligen). Haha! ;-)

'

Skum vinkel. Jag ser lite sne ut, men ja ja... Inte lätt att ta kort på sig själv.


Jag är fortfarande nöjd med klippningen! Fast det är klart att det alltid känns LITE EXTRA bra när man kommer från frisören och håret är fönat och stilat och inte "ställer sig åt alla håll"... ;-)
Det var i alla fall många som har tyckt att jag passar jättebra i den här längden så jag får tro på det och inte bara att de säger det för att fjäska. Hihi!

23 som har tyckt till:

Susjos sa...

Superfin i håret :)
Och jaa Jeans är underbart!

Trillingnöten sa...

Jag tycker du har supersnyggt hår nu! Lite sugen på nåt liknande blir jag :) Ska ju klippa mig i början av juni!

Villa Frejas bokblogg sa...

Det gör du. Du är jättesöt i den frisyren.

Elle sa...

Samma här! När jag är hemma och vet att jag inte måste ut igen - mysbyxor!!
Har tid hos frisör om två veckor, men tror inte att jag vågar mig på att klippa kort. Är rädd för att ångra mig. Men jag kan tänka mig att det är skönt och lättskött.
Ser bra ut på dig iallafall!
Ha en fin påskhelg!

Mallan sa...

Jag tycker att du är jättesöt i den där längden! Och färgen är perfekt! Jag ska snart också tona ned min blondhet en aning tänkte jag :-)

Elle sa...

Gärna kan du få de två veckorna. Men vill du även byta mot sex veckors sommarlov?

Malla sa...

ja du är superfin!
jag är en blandtjej då det kommer till kläder, har jeans, chinos, kjol och klänning i en salig blandning :D

Ang min tid på 2 km så förstår du väl att jag nästan dog efteråt? Får jag en tid på milen under 60 min så kommer jag vara supernöjd!
Ska du springa tjejmilen? Vore superduperskoj att få träffa dig! :)

Kicki sa...

Vad fin du är i håret och säkert utan också..hm, hur lät det där då?
Jag är ingen jeansmänniska och skulle gärna använda kjolar och klänningar lite mer! Kram och glad påsk!

Shamrock sa...

Mysbyxor är det som gäller när man kommer hem

Ezter sa...

Klart man tar på mysbyxor!

Rut-Knut-Tjut sa...

Snygg du är i ditt nya hår. Jag är en kjol människa, men föredrar mysbyxor hemma. Eller trosor och linne. Dock måste jag ha byxorna på till 20:00 enligt min familj, så inga kompisar till barnen kommer förbi ;)

Unknown sa...

Japp! Jeans ska det va. Och mysbyxor när man kommer hem :)

4U2 sa...

Så fin kropp du har och frisyren är helt lyckad! Glad Påsk!

Anki sa...

Du är superfin så!!

Haha vi har likadan ljuslyktor...den närmast i bild som jag kallar min olympiska eld! :-)

Gafflan sa...

Här sitter en jeansmänniska till. Jag har en kjol, en jeanskjol.
Du är fortfarande lika fin i håret. :D

Anna sa...

Haha jag är exakt likadan.
Jag går alltid i jeans. På sin höjd kan jag klä upp mig och ha chinos på sommaren. Har ytterst om ens någonsin kjol eller klänning.
Och så fort jag kommer hem så åker mysbrallorna på. :)

Och du är supersnygg i håret! :)

♥ Sojka ♥ sa...

Jätte fin är du! :)

Ha ha ja än så länge sparar jag så jag får se när jag kommer dit men jag får spara det och sen får man gå igenom det efter ett tag men klart blir det svårt att spara allt. :)
Kram

anette sa...

Supersnygg är du !
Önskar dig en härlig och mysig påsk
kram

Chrissan sa...

Sned? Nej, men smal.:)
Och snygg i håret.

GLAD PÅSK!

Anonym sa...

Myspysbyxor är ett måste när man kommer hem.

Ser ut som om någon försöker smita från dammsugningen genom att göra roligare saker. :)

Miss M sa...

Hahaha, som att läsa sitt eget inlägg ;)
Glad påsk fina du! KRAM

Västgötskan sa...

Tack snälla ni för alla fina ord. Det var inte komplimanger jag var ute efter, särskilt inte på mysbralle-fotot, men jag ska väl inte ljuga och säga att det inte är trevligt... ;-))

Kram på er!

Nettan sa...

Hihi, sådär gör jag också. Jag har nästan aldrig på mig jeans när jag går hemma utan alltid bekväma kläder om man säger så. Puh, jag är alltså inte ensam om detta fenomen :-) / Nettan