Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 2 april 2012

Smutsiga barn är glada barn...


...säger man ju.
Lill-skiten måste vara jordens gladaste barn i så fall!
Stenar i fickorna är liksom en stooor underdrift här...! ;-)


10 som har tyckt till:

Anna sa...

Haha men lort kan ju vara så kul. Det tycker tom jag. :)

Cissi sa...

skönt att höra! kan jag pusta ut ang. lilltjejens välmående för hon måste höra till bland de lyckligaste ungarna på jorden ;) Till och med i blöjkanten lyckas hon ha sand.. och det är trots overall! En mycket imponerande bedrift!

Villa Frejas bokblogg sa...

Klart man ska få skita ner sig utan att bry sig :)

Anonym sa...

Haha gullunge!

kattiiiiss sa...

Så sant så!!!
Ha en skön måndag.
Kram

Elle sa...

Jag har en tvättmaskin - huvudsaken är att barnen kan leka fritt ute!

Gafflan sa...

Hihi men det är ju precis som det ska vara. :D

Milla sa...

Tror helt och fullt på det ordstävet :))
Ha en fin dag, kram.

äppelblomman sa...

He he så är det här hemma med... Mina barn är ALLTID skitiga;-)
GöTT!!
Kram K

Mallan sa...

Precis som det ska vara, tycker jag :-) Det finns både kläder och tvål som är till för att användas!