Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 11 april 2012

Bestick är överskattat!

"Alltså?! Varför ger ni mig en sked??
Vaniljsås är så gott att jag kan äta den utan varken sked eller händer
!" ;-)


18 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Ja det är ju bara onödig disk så haha
Ha en härlig dag!
Kram

Ezter sa...

Så gott är det ju :)

Trillingnöten sa...

mohahahaha! Jag ska ta det till mig idag på lunchen i skolan!

Nyfiken Alltid sa...

Vad bra, då slipper ni lite disk!

Unknown sa...

Hahaha! Underbara ungar! :D

♥ Carina ♥ sa...

Nästan så jag håller med! :)

Ha en fin dag! Hoppas ni har bättre väder än vi. Här blåser det och regnar...
Kram

Malla sa...

haha ;P

Grabben i bloggen bredvid sa...

Ahh, min favorit: Äppelkaka med vaniljsås, utan äppelkaka!

Anonym sa...

Självklart slickar man tallriken när det är vaniljsås!

anette sa...

Man får lättare upp allt om man slickar i sig det :) för med sked blir det för mycket kvar när det är vaniljsås på tallriken :))
Mumsigt !
Ha en härlig eftermiddag
kram

Anonym sa...

haha! underbart! :) kanske skulle testa med 19 förskolebarn på jobbet! :D

Camilla sa...

Hahaha...jojo...det gäller att få i sig allt. Och då menar jag ALLT!!! ;)
Kram!

Småländskan sa...

Alltid trevligt när någon tittar förbi. Tack för ditt besök //Småländskan

Mallan sa...

Haha, han och min lilla Bubban borde dejta - hon äter också på det viset :-)

Nyckelpigan sa...

Alla sätt är bra utom de dåliga =) Gillar killens stil!

Anneli Stålberg sa...

Men så får man ju upp precis allt som är gott :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Helt klart onödigt i detta fall ;)

Hemma på våran gata sa...

Gu så söt!