Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 28 april 2012

Fredagkväll - Let´s Dancekväll

Kollade ni på Let´s Dance igår?
Anton Hysén dansade vals. Han är gay, jag vet. Men Anton; Skulle du vilja li....eh... dansa med mig? ;-)

Och som någon sa på facebook efteråt; det bästa är ju att ens partner inte behöver oroa sig när man ålderskris-spanar. Haha!


Och vad gäller skriverierna om Anders Timell och hans skämt om vårtgårdar. Alltvarligt; ta karln med en nypa salt! Han är ju som han är liksom. (Personligen tycker jag att han är ganska rolig).
Men vad jag menar är; tar man med honom i en sådan här tävling, får man nog räkna med lite "konstiga" kommentarer, don´t you think...? :-)

7 som har tyckt till:

Anki sa...

Jag bara njuuuuuter av att se honom! Vilken galet underbar utstrålning och personlighet! Lyckliga den som får vara föremåj för hans första förälskelse! :-)

Kramar från en klippa på Smögen!

Chrissan sa...

Håller med dig både om Anton och Anders.:)

♥ Carina ♥ sa...

Jag har inte sett ett enda avsnitt av let's dance i år. Men har hört många kommentarer (av kvinnor)om hur "onödigt" det är att den unge snygge Hysén är gay, haha
Trevlig helg vännen!
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Anders Timell är ju som ett litet rart busigt barn som inte förstår bättre. Tycker att han livar upp.

Hemma på våran gata sa...

Jojo jag skulle nog oxå kunna ta ett par dansteg med Anton jag ;)

Duktiga Tjejen sa...

Nä, tycker att det är svintråkigt :S

Lady Gaggig sa...

Anton den Anton....*dreggel*

Jag är ju bara hur patetisk som helst (Jag är ju 50 bast!!??)som bara blir okontaktbar vid hans uppenbarelse!

Anders ja....precis som du skriver...Ta honom med en liten nypa salt! Han är ju bara en rolig spellevink och det är ju egentligen ganska kul att någon har den rollen!

Vad JAG däremot retar mej på är nog att tittarna har sådan makt så att Pernilla åkte ut innan Henemark.
Var det inte DANS som skulle bedömas?
(Ps: Jag tycker också synd om Henemark men det är fel när andra duktiga dansare får packa ihop för att hon ska få stanna kvar och "rehabiliteras socialt"...Hrmpff!)

Kram påre!
Moj