Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 14 april 2012

Bara en liten fråga...

...från en MILF (?) som satt och kollade på Let´s Dance igår och...eh... ja, eventuellt,  kanske, möjligtvis kan ha fått en liten, liten ålderskris...Typ. Haha!  ;-)

Men varför är Anton Hysén gay??
(Alltså, Anton. Du behöver inte svara på de om du eventuellt skulle läsa detta. Jag förstår ju egentligen. Såklart).

Men ändå... Det känns ändå lite som "slöseri" på något sätt. (Sen finns det ju garanterat en massa gaykillar som inte alls håller med mig)! ;-)


Damn, he´s hot!

32 som har tyckt till:

Trillingnöten sa...

Jag fattar heller inte. När det finns brudar som du och jag liksom...why, oh why? Livets mysterie!

...om bland annat... sa...

Håller helt med du. Lite slöseri med resurserna är det allt. ;)

Chrissan sa...

Håller med föregående talare. Den blicken den.;)

Tove Kungsholmen sa...

Satt med precis samma tankar igår. Och dessutom - en fotbollsspelare som inte är stel, det är också hot!

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha. Dock är det väl inte helt fel med lite ögongodis heller? För det finns ju snygga hetrokillar också att riktigt sikta in sig på ;)

madelein - mamma till sex sa...

Ja han är superfin!

Rut-Knut-Tjut sa...

Instämmer till 100%. Och produktionen som säkert trodde att kvinnorna skulle sukta efter Markus, så fel de hade.

Haha, skrattade åt ditt inlägg med bikiniaffären. Jag var in i en butik i stan som jag klassat som en tant och gubbaffär. När jag väl är där händer något märkligt. Jag tar upp min telefon ringer till man och säger: "Du, jag hittar massor med fina kläder åt dig här". Jag ställer mig fortfarande frågandes. Är det för att min man blivit gubbe? Har de ändrat sortimentet? Har jag bara haft fördomar? Antar att jag aldrig får veta.

Lördagskram!

Joanna Björkqvist sa...

Vilken fantastisk dansare han är!

Själv tycker jag att det är utmärkt att han är gay! Helt perfekt med en fotbollskille som dessutom är svinsnygg, ödmjuk och trevlig som öppet är gay! En massa fördomar på fall direkt - gillar!

Jag har (pinsamt nog) en väninna som är gift med en man som på allvar säger att det värsta som kunde hända är att det visar sig att deras son är bög. Jag kan komma på tusen värre saker. Minst.

Om min son skulle visa sig vara gay och kommer hem med en kille som Anton Hysén skulle jag enbart jubla! Vilken vinstlott!

kattiiiiss sa...

Har inte sett ett enda avsnitt av det där. Men nu kanske man borde slå en glimt eller två haha

Ha en skön lördag!
Hur mår sjuklingen idag?

Kram

Unknown sa...

Oh yes! Han är heet!!

Bloggande 4barnsmamma sa...

EXAKT vad jag satt och tänkte!

Anki sa...

Helt underbar att se igår!!
Dog lite.
:-)

KRAMAR

Anonym sa...

Haha, nu råkar det ju vara så Mr gay Stoffisen inte håller med. Så, du kan behålla honom.

Men, är du inte gift? oOooops ;D

Hemma på våran gata sa...

Hoppsan, hejsan jag håller med he's hot!!!

Åsa sa...

Jo du jäklar... ;)

Jess sa...

Hur söt som helst är han! Han kommer göra någon glad!

Västgötskan sa...

Rut-knut-tjut:
Vi säger att det är din man som blivit gubbe. Det är det minst dåliga alternativet va? Hihi! ;-)

Joanna:
Nej men herregud. Jag håller med dig! Det finns ju tusentals saker som är "värre" (om det nu är rätt ord att använda).
Mina söner får bli gay flera gånger om, så länge de är underbara människor!

Katarina:
Tycker jag absolut att du ska göra! ;-)
Jo tack det är lite bättre idag. Hoppas verkligen det inte tar en vända till nu bland barnen. Plus att vi vuxna slipper det helt!


Stoffisen:
Haha! Thanks. Jag behåller gärna.
Och jodå, jag har sambo (dock inte gift) men man kan väl få titta lite ändå? ;-D

Nett sa...

Ingen aning om vem han är ens, men söt är han :)

Anna sa...

Snygg kille!!
Ibland undrar man??
Kramis

äppelblomman sa...

Ha ha skönt att höra att det är fler som ev fått till en liten ålderskris;-)
Ja han är sååååå grymt snygg!;-)
Kram K

Ingmarie sa...

Varför inte? Det där är ju inget man direkt väljer...
Tycker det är bra jag!
Snygga gaykillar är perfekta att gosa med för man vet att de inte vill "mer". :-)

Västgötskan sa...

Ing-Marie:
Nä, det förstår jag också Ing-Marie. Det var ingen riktigt fråga. Bara lite mer en "skämtsam" fundering. ;-)

Västgötskan sa...

Karro:
Jadu, du är nog inte ensam där... Hihi! ;-D
Lammkötts-spaning och löpning var det va? Haha!

Bara Sara sa...

Ja jäklars du, trevlig han den där bögen:-)

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Håller med, why why!!! Han är ju såå het!:-D

Anonym sa...

hahaha! Det är verkligen synd för oss tjejer, han är ett riktigt snyggo!

Camilla sa...

Ja...han är lite taskig mot tjejerna ;)
Kram!

KaosJenny sa...

Ha Ha, det är väl den där känslan som jag fick när jag var på Mykonos i mitten på 90-talet... då hade jag käslan att det var synd och skam att dessa vackra människor inte skulle bli pappor men nu kan det ju hända :-)... Världen behöver alla sorters människor :-) Kram

Patrik Petersson sa...

haha! Som mina kompisar säger: "Alla de bra killarna är gay.... Damn it :P"

Ingmarie sa...

Jag förstår också att du skämtade. :-)
Vi får fortsätta titta och vara nöjda med det. :-)

Jempa sa...

Fast han har ju två bröder.. ;)

Nina sa...

Lite slöseri ja! Jag håller med fullständigt... alldeles för söt! =)