Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 13 april 2012

Fredagen den trettonde var det ja....

...Då var det dags igen.
I natt vaknade mellansonen, som var den enda av barnen som hittills hade klarat sig, och spydde. Såklart... ”Jippi Jaj Yeay”!

Snälla sambon tog nattvaket och fick nog inte många sekunders sömn. Själv vaknade jag varje gång han spydde, vilket blev rätt många mellan halv 1 och halv 6. Stackars liten! Han klarade sig längst, men fick det ”värst”!
Så segt att det kommer efter tre dygn. Nu hade man ju nästan pustat ut!  :-(


6 som har tyckt till:

Milla sa...

Näe, jag lider med er och främst för den minste förstås. Magsjuka kan verkligen vara förrädisk med sina påhopp och tre dagar är ju relativt länge innan näste drabbas :(
Hoppas att det är snabbt övergående och att ni andra slipper en andra omgång. Kram

kattiiiiss sa...

Gud vad onödigt!!
Stackars liten som har kräkt så mycket. Hoppas att han snart mår lite bättre.

Kram

...om bland annat... sa...

Stackars liten. Hoppas att eländet är över nu...

Villa Frejas bokblogg sa...

Stackarn. Hoppas han blir pigg snart.

Gaymasen sa...

Bra att dagen lever upp till sitt rykte tycker jag allt. ;-)

Och jaaaa! De VAR ju mina favvoboots fast de bara var med en säsong :'((( använde dem hela tiden, hehe.

madelein - mamma till sex sa...

Åh fy, krya på er!