Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 3 april 2012

Det nya modet - hårhättan!

Det var längesen jag kände mig så här sexig, med hätta och allt... Haha!!
Men slutresultatet blev bra tycker jag. Lite blondare, lite dummare och mycket kortare! Allt slitet hår är BORTA! :-)




25 som har tyckt till:

♥ Carina ♥ sa...

Haha, sötnöt!! Du ser ut som ett litet troll på den första bilden :)
Slutresultatet blev ju jättefint!

Villa Frejas bokblogg sa...

Det blev jättefint - skönt att få bort allt det slitna.

Shamrock sa...

Resultatet blev ju jättebra, skulle aldrig våga mig på något sådan hemma själv (jag är feg jag vet jag vet)

Ann-Sofie sa...

Fin fint!!
Otroligt snygg är du i hätta!

Fru Gårman sa...

Sääääxy hätta! :D

Västgötskan sa...

För att förtydliga; jag slingade håret hemma. Jag klippte mig hos frisör idag! ;-)

Ezter sa...

Jag har figurerat i tidningen, iförd sådan hätta! Då kände jag mig himla snygg...
Snygg frisyr!

Fia sa...

Vilken pudding du är i den hetta =)

jag jobbar på Signalen i Linköping och du är mer än välkommen på lördag för vi kommer ha MASSOR att göra =)

Anki sa...

Supersnyggt!

Gafflan sa...

Hättan är ju inte så smickrande men du blev jättesnygg i håret. :D

madelein - mamma till sex sa...

Snyggt!
På akuten observerade de och sen när doktorn kom lyssnade hon på bröstkorg, rygg väldigt noggrant.

Ha en fortsatt fin kväll!

Mallan sa...

Det blev ju jättebra! Fräsch som en vårblomma!

Hemma på våran gata sa...

Schnögging ;)! Härligt att få bli lite vårfin!
Kram kram

Trillingnöten sa...

Fy fan vad snyggt! Jag ska nog ta en sån till jobbet på tisdag :)

Nina sa...

Supersnyggt!!!

Susjos sa...

Jättesnyggt!
Ja, jag tänkte också, har hon både klippt sig själv och slingat håret!!! :)

Anonym sa...

Ja, men snyggt blev det ju till slut. :)

Anneli Stålberg sa...

Snyggt! Både med och utan hårhätta :)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Haha! Snygga snygga du!:)

mikael sa...

Fast en förutsättning är att Kakan gillar att åka vagn. Sova behöver han inte göra utan bara njuta av att pappa är så duktig att springa :)

Påskfin! Härligt

life.love.baking sa...

snygging! du va ju snygg som "ful" ;)

oumberligating sa...

Usch får dåligt samvete när jag ser en sådan där hette, påvägen till mitt jobb så går jag förbi en en salong där det brukar sitta män med sådana där hättar och bleka slingor...2012!!?? Skit samma, ibland stannar jag och bara tittar och gapar...inte undra på att skillsmässorna ökar!
Vilken snurr du fått på din blogg...hoppas du inte glömer bort mig! (ler)
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Gaymasen sa...

De där hättorna känner man sig vrålsexig i.. ;-)

äppelblomman sa...

Suuuupersnyggt!! Nu blev jag grymt sugen på att klippa mej oxå;)!
Kram K

Nyckelpigan sa...

Jättefin! Förstår att du är nöjd men nya frissan. Läckerbit :)