Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 15 april 2012

Shoppingfynd!

Igår var det, som sagt, shopping på schemat med några arbetskamrater. Bikini-prövandet hoppades faktiskt över, så vi fick aldrig konstaterat om det är en tantaffär eller inte. ;-)

Jag hade presentkort på JC och fick tag på tre par (!) jeans på rean. Ett par ljusa, som jag tycker är snyggt nu på sommaren. Ett par "mellanblå" och ett par svarta.
Utöver det blev det även några "märkesfynd" (även om jag ytterst sällan är ett märkesfreak!)

Ett par finbyxor och en topp inne på MQ av märket "STOCKH LM" som det var halva priset på! Samt en skinnjacka från Vila som hade legat på 999 kr men som såldes för 399 kr. Vad är det för fel på den undrade jag först... Men den satt jättesnyggt. Det kommer ett foto någon dag på jackan och mig. Men så här så den ut i alla fall. :-)


Jag har ingen skinnjacka. Märkligt nog, med tanke på att jag ALLTID har velat ha en. Men nu har jag en i alla fall. Det lär nog bli ytterligare någon när ekonomin tillåter, för jag skulle vilja ha någon lite tunnare och "fräckare" också. :-)



16 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Wow vilka snyggingar du kom hem med! Kul med shopping :-)

Kram
K

♥ Sojka ♥ sa...

haha ja när dem vill var rätta ordet! ;)

Vad roligt med fynd. Känns extra kul då! :)
kram!

Znogge sa...

Grattis till bra inköp! Härligt när man kan fynda och göra kap.

♥ Carina ♥ sa...

Snygga fynd! Det brukar kännas bra när man "tjänat" lite pengar på sin shopping ;)
Kram

Trillingnöten sa...

Ursäkta! Men jävlar vilken snygg skinnjacka! Och priset!!

Jess sa...

Så snygga saker!

Cissi sa...

Jättefina grejer!

Anki sa...

Åh men grattis du!!

Chrissan sa...

Snygga fynd!

Lippe sa...

Snyggt alltihopa!!

äppelblomman sa...

Åh snygga kläder! Kul att shoppa,specielltnär det är rea!;-)
Ser fram imot att se din nya skinnjacka o dej på en bild!
Kram K

Anneli Stålberg sa...

Härligt, grattis! :)

Camilla sa...

Liknar min skinnjacka :)
Vilken shopping!!
Me like!
Och där tjänade du en del också.
Me like ännu mer :)
Kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Men vilka fynd. Jag vill också ha!

Milla sa...

Läckert. Det är alltid extra roligt att shoppa då det är rea. Fler go'bitar blir det ju i garderoben då.
Ha en fin start på veckan, kram Milla.

Hemma på våran gata sa...

Åh, löövley ! Fina fynd du hittat bruden, jackan e ju supersnygg!!! Vill me ha!