Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 18 april 2012

Morgonstund har jollrande barn i mun!

Lill-skiten vaknade vid 05.30 imorse och jollrade glatt, ställde sig upp, gjorde kullerbyttor i sängen osv. Efter en stund la han huvudet på kudden och jag "killade" honom lite på örat. Till min förvåning somnade han om, trots att han verkade så pigg några minuter innan!

Istället kunde jag inte somna om, men det gjorde inte så mycket. Herregud. Jag vaknar pigg vid halv 6...?! Det måste vara första gången på två år, eller något..! Det går åt rätt håll!

Hur har er morgon varit? :-)

 



12 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Den har varit bra!
Ska strax lufta hundarna.. men vädret är inte så lockande tyvärr.

Ha en fin dag
Kram

Nett sa...

Ja de är väl för härliga dessa barn, att de bara kan somna om så snabbt ;)

Åsa sa...

Jag gick upp, läste tidningen, satte på kaffet. Dottern sov, och jag trodde hon började sent i dag... knackade på och skulle höra om jag skulle sätta på kaffe åte henne också... Då hoppade hon upp och hade visst försovit sig. Ooooops!

Malla sa...

ärligt, morgonen var rätt piss. snön vräker ned men det kommer tina bort snabbt så jag känner mig vid gott mod ändå :)

Elle sa...

Min stor-skit och jag var vakna vid halv fem! Fast jag killade honom inte bakom örat - jag skjutsade honom till jobbet! ;)

Shamrock sa...

Min minsta brukade vakna 04:45. Men förra året blev hon tonåring och då vände det... nu sover hon till lunch.

Jag hade nog önskat något mellanting som gällt hela tiden i stället

Anonym sa...

Vårkänslor?! :)

madelein - mamma till sex sa...

Haha, jag får sluta lägga upp de där prinsessbilderna då ;)

♥ Carina ♥ sa...

Jo tack! Jag var på tuttryckeriet redan 08.50 så jag sparkade igång ovanligt tidigt (för att vara mig)
Kram

Jess sa...

Det är skönt att vara pigg på morgonen, allt känns lättare då. Jag var inte pigg.... ;)

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag vaknade självmant strax innan sex och var pigg. Det är inte heller så illa pinkat ;)

Anki sa...

Underbarast!! <3 Tackar som frågar! :-)

Fin bild!

Stor kram!