Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 16 april 2012

Utlovat!

Det blev ingen löptur idag...
Jag fick lite mer halskänningar på eftermiddagen och lätt huvudvärk. Vågar inte chansa.

Här kommer istället de utlovade bilderna på mig och skinnjackan. (Ursäkta den lite suddiga bildkvaliteten. Inte lätt att ta bild på sig själv. Jag skulle gjort som 
Karro och skämt ut min sambo lite, genom att han fick leka modefotograf i trädgården...) ;-) 

Glömde ju nämna att jag faktiskt köpte nya solbrillor också, så de fick vara med på bild! :-)



26 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Wow, vad snygg!

life.love.baking sa...

Snyggt!

SV: Jo men ja drömde ju om dom där jäkla varulvarna inatt :/ Dumt av mig som sagt ;)

Nyfiken Alltid sa...

Snyggt! Jag brukar tvinga med Mannen på diverse fotoäventyr stackaren...

Gafflan sa...

Vilken snygging! Jackan är jättesnygg! :D

Joanna Björkqvist sa...

Så vårsnygg du är! Coola tjejen! :)

Anonym sa...

Du är lika snygg som vanligt!
Men nu glömde jag att kommentera jackan! Snygg!

Kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Huuuur snygg som helst:)!
Kul!

Uppochhoppa sa...

Den blir du härligt vårsnygg i! Nu håller vi bara tummarna för att solen stannar. Länge. Längre. Längst!

kattiiiiss sa...

Wow!!
Säxy mama :-)
Skitsnygg jacka, toppensnygg Malin!
Gillar brillorna också!

Kram

Chrissan sa...

Najs outfit!

Lovisa sa...

Tack så hjärtligt för ditt svar :)

Jag får helt enkelt chansa på att det går med 90%. Ska se vad chefen skrivit på avtalet när jag kommer till jobbet i morgon. Är vikarie med månadslön. Vet att det på senaste pappret står tom sista sept.. men att det nu kanske borde stå tillochmed i okt då jag ska ha barn? Sen kommer hon förlänga under graviditeten och jag är välkommen efter mammaledigheten.

Ha en fortsatt bra kväll.

Mamma till tre Prinsessor sa...

Tjusigt tjusigt :)

Nina sa...

Supersnyggt!

äppelblomman sa...

SKITSNYGGGGGGT!!! Både du o jackan! Och förstås solbrillorna;-)

Ha ha du är ju för söt du;-) *fniss*

Kram K

desperat hemmafru sa...

Snyggt! Jag vill också ha en svart skinnjacka och tuffa solbrillor. :-)

Anneli Stålberg sa...

Riktigt vårsnyggt! :)

madelein - mamma till sex sa...

Tjusigt! Jag hade velat se dig springa mellan kameran och poseringsstället. Har själv testat det där några gånger och hjälp vad det gick undan innan jag hittade tidsutlösaren :P

Lady Gaggig sa...

Så jädra läckert!
Gillade solbrillorna också!!

Kram...

Västgötskan sa...

Tack för alla komplimanger, söta ni! Både vad gäller jackan och mig... *rodnar lite* ;-D

anette sa...

Fin Jacka på en snygg tjej :)Den klär dig så bra.
Solglasögonen är verkligen pricken över i.
Njut dagen
kram

Duktiga Tjejen sa...

Den passar du skitbra i!

Jag har länge velat ha en skinnjacka, fast brun. Men det slutar alltid med att jag köper nått annat. Gillar inte riktigt att gå med "rumpan bar", även om andra klär i det.

Nyckelpigan sa...

Hur fin som helst! Är oxå på jakt efter en liknande men har inte hittat "den" än... Jag ger mig inte, ska nog hitta den till slut

Hemma på våran gata sa...

Supersnyggt!!! Kommer bli bästa våren i den jackan och brillorna, i'm sure!!!
Kram

Malla sa...

skinnjacka är SÅ snyggt! jag har en brun men skulle gärna ha en svart också :)

Nett sa...

Snygga brillor ;)

Fia sa...

HOT MAMA!