Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 12 april 2012

Tycker ni att vardagen är trist...

...och känner att ni vill göra något extremt? Då har jag hittat något för er. Nog för att jag normalt sett älskar berg- och dalbanor och (de flesta) andra åkattraktioner, men vad f-n... Är folk inte riktigt kloka...?!





För er som blev sugna (för visst blev ni?) finns dessa att avnjutas på "Stratosphere tower" i Las Vegas. Ta en tripp dit, vet ja´! Ni lever faktiskt bara en gång! (Åtminstone fram tills ni åker dessa). ;-)



27 som har tyckt till:

Ann-Sofie sa...

Näe fyyyy !!!!

kattiiiiss sa...

Åhhh fy för sjutton!!

Ezter sa...

Näää, fy!!!!

Villa Frejas bokblogg sa...

Hm... jag trivs faktiskt med min vardag - älskar den. Så tyvärr får jag avstå berg- och dalbanan :P

Gafflan sa...

Ohhhh! Känner liksom genom bilden hur höjdskräcken och svindeln ger mig sug i magen och livsvilja! ;D

Trillingnöten sa...

Herrejävlar! No way. jag skulle dö av en hjärtattack på väg UPP TILL den...

Milla sa...

Iiiihhhh, fy! Ja, det där passar utmärkt om man vill leka med livet som insats. Inget för mig, skratt.
Kul att du kikade in. Kram

Unknown sa...

Haha, den måste jag bara testa om jag någonsin kommer dit! Jag är obotligt höjdrädd och samtidigt en minst lika obotlig självplågare...

Tack för tipset!

Kram

...om bland annat... sa...

Jag tror jag avstår. Vid närmare eftertanke avstår jag nog Las Vegas överhuvudtaget. :)

Nettan sa...

Jag känner mig inte ett dugg sugen. Jag hade nog dött på kuppen om jag ens hade kommit upp dig. / Nettan

desperat hemmafru sa...

Jag är höjdrädd. Räcker med att kliva upp på en pall så tror jag att jag ska trilla ner...

Nyckelpigan sa...

Aldrig.I.Livet!Not gonna happen. Ever

Joanna Björkqvist sa...

Som TUR var fanns inte denna attraktion i Las Vegas när vi var där, så vi slapp fatta beslutet om vi skulle åka eller inte.

Fast det hade blivit inte. I just know. Typ.

madelein - mamma till sex sa...

HA! Jag är så höjdrädd att jag nästan svimmar när jag ser höjder på TV. :P

Susjos sa...

No way!

Anneli Stålberg sa...

Omg!!! Never,never ever! Jag mår illa bara av bilderna.

Bloggande 4barnsmamma sa...

ALDRIG. I. LIVET.
Tack.

Malla sa...

fy fa-an vad läbbigt! :S

Nyfiken Alltid sa...

Herre... Jag som älskar, ÄLSKAR, berg-och-dalbanor ställer mig faktiskt lite tvekande inför detta. Fast det ser ju lite lockande ut...

Unknown sa...

Häftigt ju!! Fast jag hade säkert fegat ur när jag väl stod där... ;-)

Jempa sa...

Å! Jag var där för några år sen och bodde på just det hotellet och åkte en bergochdalbana däruppe, men då hade dom inte alls sådär avancerade.

Det var dock inte särskilt roligt utan mest förknippat med dödsångest.. :)

Nett sa...

Varför inte.. Skulle mycket väl kunna testa den attraktionen ;)

mikael sa...

Fy fan, jag mår dåligt bara jag ser bilderna :)
Avskyr karuseller och åker inget egentligen.
Kanske får ställa upp när Kakan blir lite större

♥ Sojka ♥ sa...

Det tror jag säkert men långt5 ifrån alla svenskar är så! :( Hade ju varit trevligt om fler var det. Har upplevt motsatsen för ofta bara där man själv bett om ursäkt och den andra kollat snett som om allt vbar mitt fel. :(
Kram

Carina Sjölund sa...

Kloka kan dom absolut inte vara, detta kallar jag livsfarligt!!!
Ha en fin helg
Kramen♥

Fia sa...

Men guuuuu!

Madlar sa...

Men fy fan.....aldrig, aldrig, aldrig.