Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 9 april 2012

Nu när vi lever i ett LCHF-samhälle. Ett tips!


Ett tips så här i påsktider. (Hur mycket grädde man använder vet jag inte, men lite borde det ju vara)?! Alla ni som klagar på att de där locken med ett liten "plupp" på och att den går av så man måste skära av toppen med kniv; Dra den inte rakt bakåt, dra den åt sidan och sen runt, runt, så den blir som en liten skruv.

Så här! ;-)



Det var det... Uttråkad. Väntar på att kräkningar ska bryta ut (eller helst INTE!!!) Men nu verkar de två sjuklingarna återhämtat sig lite grann. I alla fall minstingen. Mellansonen och vi vuxna har klarat oss än så länge. *peppar peppar* (I dubbel bemärkelse!) 



12 som har tyckt till:

Susjos sa...

Håller tummarna för att ni klarar er!

Znogge sa...

Tack! Den har jag retat mig på mer än en gång ;-)

Hoppas verkligen ni andra ska klara er!

Milla sa...

Ett bra exempel på en irriterande grej i vardagen :))
Det skvätter ta mig f..n hur jag än vrider å vänder på den men tack vare dig ska jag testa och se om det går bättre, skratt. Håller tummarna för att ni håller er friska.

Grabben i bloggen bredvid sa...

Överlag tror jag att förpackningsingenjörer förmodligen kommer från en annan planet. Inget öppnar ju sig som det är tänkt!

spiderchick sa...

haha tack för tips ;-) HYFSAT störigt när pluppen går av ;-)

äppelblomman sa...

Åh smart! Tack för den;) tänk så många gånger jag har dragit upp den o så har den gått av:/
Åh nej inte magsjuka:(((
Krya på er!
Kram K
Förresten... Jag är nog på att springa tjejmilen...;) men vet inte om jag pallar? Tror du?;)

Nyckelpigan sa...

Skönt at ni klarat er hittills. Vitpeppar är min bästa vän vinterhalvåret. Kram

Anneli Stålberg sa...

De kräver onekligen ett speciellt handlag de där förpackningarna :) Hoppas att resten av er slipper den där fruktansvärt otrevliga sjukdomen.

Hemma på våran gata sa...

Hihi fiffiga du ;)!!
Hoppas kräkningarna håller sig på avstånd och att ni slipper bli sjuka oxå:/
Kramars

Nyfiken Alltid sa...

Värsta sortens väntan... Hoppas att du klarar dig!

Villa Frejas bokblogg sa...

Har ni magsjukan som var hos oss är den väldigt light. En kräkning för barnen och sen finito. Hoppas på det. Kram.

Anonym sa...

Husmorstips är alltid välkommet. :)