Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 26 april 2012

Det här med romantiska gester...

...idag när jag kom hem såg jag att sambon hade bakat något, för det stod 3 st tomma små ugnformar på köksbordet.
"- Finns det ingen till mig"...? frågade jag lite på skoj.
"- Jodå, det finns en i kylen till dig älskling", svarar sambon.

Naaaaaaw!!! tänker ni...?
Det t
änkte jag också tills jag gick in på facebook och såg han status:
"Far tackade nej till kaffe idag. Tänk om han visste att han samtidigt tackade nej till vrålgoda mjuka hallonkakor. Nu blir det en extra till oss istället!"

Det är tanken som räknas, eller hur var det? *harkel* Nu är den uppäten i alla fall. Av mig. Till slut! ;-)


10 som har tyckt till:

äppelblomman sa...

Ha ha vilken man du har;-) Men den ser verkligen sååå god ut! *skriker i sockertarmen*
Kram K

kattiiiiss sa...

Haha tur för dig, otur för svärfar!
Ser sjukt god ut.
Gissar att den var det också :-)

Villa Frejas bokblogg sa...

Bah! ;)

Anna sa...

Haha det viktigaste var ju att du fick en iaf. ;)

Milla sa...

*asg* Synd för mannen att han avslöjade sig så där nu får han allt kompensera dig eller hur?
Kram och go fredag på er!

Camilla sa...

Ibland har man tur ;)
Den ser JÄTTE god ut!
Kram!

Lilla jag sa...

Haha...men det kanske var så att den var din från allra första början? Å att den pappa inte åt fick Björn extra :)
Så tror jag att det var..:)

Gaymasen sa...

Haha! Tur för karln det. ;-)

ANNAAAARSS..... Haha!

Hemma på våran gata sa...

Naw..:) han tyckte väl att du är tillräckligt söt, det var säkert därför han bakade till far sin ;p!
Charmigt med en karl som kan baka tycker jag, det hade jag utnyttjat jan jag lova ;)
Kram

h sa...

Tur för karl din...det där är ju för 17 livsfarligt. Baka kaka och inte bjuda frun!?? Som att köpa choklad bara till sig själv....när det är pmsvecka! ;) Sånt görs bara på egen risk.