Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 24 april 2012

Underbara, förstående läsare! =)

Ni förstod verkligen vad jag menade, trots mitt svammel... Söta ni!
Jo, jag vet att jag bara borde fråga. Jag brukar inte vara direkt försiktig av mig, men ibland skiner väl den där blygheten från yngre dagar igenom. Man vill liksom inte känna sig påträngande för många av er har ju rätt många läsare och så kommer "lilla jag" liksom....  ;-)

Men ni har rätt (såklart)! Så bli inte förvånade om frågan dyker upp.
Sen måste jag väl lägga till att ni självklart får komma med liknande frågor/funderingar till mig. Jag är inte så farlig som jag ser ut!


Morr... *fniss*


Dagen har i övrigt varit lugn. Har åkt på världens halsont. Jag vill inte vara sjuk... *tycker synd om mig själv* Blä! Jag hade dessutom tänkt ge mig ut och springa idag. Typiskt (som Nasse skulle ha sagt)! 

Vad har ni gjort för något kul idag?

16 som har tyckt till:

Jess sa...

Hade gjort som du, sprungit, om jag inte hade haft ont i halsen...

äppelblomman sa...

Inte bra med halsont:(
Här har det gått på i ett! Allt från inskolning till lite egentid hos frissan!;)
Kraaaaam K

Ting sa...

Tycker du ser jätteläskig ut! ;)

Jag har varit hos doktorn och fått veta att jag kanske kan må så här i 8 veckor.
Jätteroligt.
Nu ska jag plugga för latintentan imorgon som jag väl bör gå på eftersom jag inte är sjuk.

♥ Carina ♥ sa...

Du ser inte ett dugg farlig ut trots ditt lilla morr, haha
Tvärtom, du ser jättesnäll ut :)

Typiskt! Men klokt att skippa löpningen. Halsont ska man inte ignorera.
Kram och krya på!

Fru Venus sa...

Hej snygging ;-)
Du ska absolut fråga på FB, via bloggar eller kanske maila nån! Jag har träffat många IRL, både i stor klump och bara en, två, tre i gången, jättekul! Gillar man bloggen, varandras kommentarer och liknande, då funkar det IRL också. Jag har från min lilla ö haft och varit från Kalix i norr till västkusten i söder :-) Kram

KaosJenny sa...

Krya på dig Kram

life.love.baking sa...

Jag förstår precis va du menar med ditt förra inlägg. Jag ha också funderat på de några ggr att jag skulle vilja träffa vissa bloggare. Och visst känns de som om man får nån slags connection :)

SV: Aha. Jaga ha testat akupunktur nu, men i det syfte jag provade ha de inte gett nåt reslutat - än så länge iaf. Får hoppas att de blir bättre :/

KRAM

Anonym sa...

Du ser inte farlig ut alls! Tvärtom, söt som socker! :D

kram

madelein - mamma till sex sa...

Idag har jag varit med yngste sonen på BNK och efter det har jag försökt att göra "inte ett skvatt" men det var dömt att misslyckas redan innan jag började :P

Nyckelpigan sa...

Har haft ledig dag idag så jag har sprungit & tagit det allmänt lugnt men dagens höjdpunkt var kaffet på altanen i solen. Ljuvligt!
Hoppas du blir bättre snart!

Villa Frejas bokblogg sa...

Krya på dig. Själv ska jag skratta lite ihop med min galna basgrupp ;)

mikael sa...

Jag har träffat både killar och tjejer som läst min blogg.

De flesta har varit i samband med löpningen.

Senast förra veckan träffade jag en tjej som tidigare läst min blogg.
Nu följer vi varandra på Twitter istället. Det gäller att man har en förstående fru :)

Det kommer fler löpartävlingar i Västsverige i höst. Så visst hade det varit kul att ses :)

Nett sa...

Tycker du ser både snäll och trevlig ut :)

♥ Sojka ♥ sa...

Oj haha ser ni ens ut ur fönsterna!?? :)
Kram

kattiiiiss sa...

Krya på halsen!

Du har så himla vackra ögon :-)
Hoppas onsdagen blir bra.

Kramar K

Malla sa...

superfin bild på dig!