Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 7 april 2012

Jag ÖNSKAR att det hade varit som pest eller kolera...!!

Ett tag spelades Eric Saade dagligen i det här huset, Det var verkligen så att öronen blödde på oss vuxna! Nu har den perioden gått över. Istället lyssnas det  och sjungs till....

...Sean Banan. Det är ju för f-n som att vara lycklig en mikrodels sekund över att influensan är över, men i nästa så kräks man rätt ut över golvet och inser att man fått in magsjuka i huset istället!  :-P


11 som har tyckt till:

♥ Carina ♥ sa...

Haha, öronproppar kanske vore nåt? ;)
Kram och glad påsk!

Anonym sa...

:-) Själv har jag snart lärt mig hela texten! Den är på vid frukost, till dagis, från dagis (på dagis?) och vid middagen....

Villa Frejas bokblogg sa...

Diggedingdingding, här glider kingen in.
Å, det räcker med att någon bara nynnar en kort textrad så sitter den som klister på hjärnan.

Anonym sa...

Jag lider med dig!
Stackare...

Fru Gårman sa...

Ja fy. *Glad över att jag inte har ungar!* :D

Unknown sa...

Usch!! Stackars er säger jag! Han är hemsk att lyssna på. Glad påsk! :)

Cissi sa...

Skrattade så att jag satte kaffet i halsen. Det är som magsjuka! ;)

Gjorde de blåsta äggen själv, de prickiga är från hemköp.. ;)

kattiiiiss sa...

Samma här!
Saade men nu bananen haha
Är bara glad att jag slipper höra Manboy jämt och ständigt :-)

Glad påsk gumman!
Kram

Trillingnöten sa...

Hahaha! Jag håller med...Sean Banan är dessutom sju gånger värre än Saade!

Jess sa...

Förstår vad du menar, just nu går någon teveshow med Bananen på repeat här... ;)

Mallan sa...

Haha, han spelas här hemma också men jag tycker han är lite smårolig faktiskt :-)