Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 30 april 2012

På valborg ska man...

Valborgsmässoafton. Ledig!
Och jag ska strax in och shoppa med min mamma. Det är väl sådant man gör på valborg? Eller...? ;-)



12 som har tyckt till:

...om bland annat... sa...

Ja, ungefär så... :)

Unknown sa...

Här går vi alltid på Liseberg, alla andra är ju upptagna med shopping, festförberedelser, cortegekollande och annat.

Kram

Anna sa...

Lyxigt att vara ledig. Shoppa och njut! :)

♥ Carina ♥ sa...

Eh?... ok! Det har jag totalt missat. Att man ska shoppa på Valborg. Så klantigt av mig ;)

Ha en fin Valborg!
Kram

Nyfiken Alltid sa...

Ja det är sådant man ska göra. Fast jag sitter på jobbet i några timmar till...

kattiiiiss sa...

Vad kul!
Hoppas att du och mammsen kommer hem med en massa inköp seda :-)
Ha en trevlig Valborg Malin.

Kramar K

äppelblomman sa...

LYX! Tror jag oxå ska ta mej in på dom loka lendex o kappAhl för lite shopping!;-)
Kram K

Fru Venus sa...

Låter betydligt roligare än att kapa ved...men nu ska vi ut på havet, solen värmer så skönt! :-)

Milla sa...

Why not? Shopping går bra alla dagar :))
Ha en fin kväll,kram.

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ja varför inte!:)
Hoppas du hittar mycket att shoppa loss på!
Kram!

Jess sa...

Absolut!
Ut med det gamla och in med det nya!

Ingmarie sa...

Inte jag... Jag jobbar! Människor är sjuka och behöver opereras oavsett dag eller tid du vet...