Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 9 december 2009

Igår bestämdes det....

...ingen mer choklad! Jag är en person med grymt dålig självdisciplin när det gäller godis. Att jag dessutom har börjat träna regelbundet gör att jag ursäktar mitt chokladätande, genom att tänka: "Men jag tränar ju!"

Jag är en sån som inte klara att bara äta på helgerna. Antingen är det allt eller inget. Så efter ett bra tag med "allt" blir det nu "inget".

Slut! Finito! Förträngning! Jag har gjort det en gång förut och efter de två första helvetiska veckorna gick det kanonbra! Gäller att överleva dem bara... Hjälp! :-P

2 som har tyckt till:

Jempa sa...

Hur går det?

För mig går det åt h-e.. ;)

Västgötskan sa...

Idag är tredje dagen utan mjölkchoklad. Det börjar kännas liiiite jobbigt faktiskt. Men värre lär det bli, innan det blir bättre. :-P