Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 5 januari 2012

Yes, yes, yes!

Då var skridskorna äntligen (!) inlämnade. Japp, alla tre paren också. Ha ha!
Nu ska bara sambon komma ihåg att hämta dem på vägen hem från jobbet också. Hm...? Håll tummar och tår är ni snälla!
Ni minns väl hur det gick med soptunnorna? Och då sa jag det 10 minuter innan. Nu fick han denna "begäran" nästan 2 timmar innan det ska ske! :-O ;-)



11 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Ojojoj, då är det knappast ens värt att hålla tummarna ;)

Gaymasen sa...

Haha jo det säger ju sig självt lite men pommesen är ju sååå goood ;-)

Milla sa...

Tummarna hålls =D

Shamrock sa...

en liten pling i mobilen kanske inte skadar... men tummarna hålles

Anna sa...

Klart han kommer ihåg :)
Ska du ut och glida?
Kram

Susjos sa...

Hoppas det gick bra :)

Barnens Hjältar sa...

Gött att få det gjort :-)
Hoppas han kom ihåg det ;)

Malla sa...

oj, håller tummarna!

terese sa...

Hehe ja min karl e oxå glöms kan säga att vi ska handla men efter 5 min har han glömt de och glömmer att svänga va till affären hehe å de e inte bara de han glömer kan jag lova..

Anonym sa...

Håller också tummarna på att undrens tid ännu inte är förbi... ;)

Karin - FitnessochHälsa sa...

Kul att åka skridskor!