Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 25 januari 2012

Gästbloggande @by The Sambo



Ok, där kom den. Sambon förklaring :
Jag skulle vilja säga typisk fruntimmer som bara lyssnar på hälften av det som sägs...
-Jag lägger nyckeln här...
Var vad du hörde. Vid:
- Eller förresten, ni ska ju åka snart...
Hade du tydligen slutat lyssna. Och vid:
-Så jag startar den.
Så kom det vanliga, kvinnliga:
-Ja...
Som egentligen betyder:
Jag har slutat lyssna på dig för länge sedan eftersom du ändå inte har något intressant att säga. Men jag svara ja för att hålla uppe fasaden...
Eller hur var det nu...?



Min förklaring:

Ok. Men jag var jävligt trött! Och jag skrev ju faktiskt "tack älskling". ;-)


8 som har tyckt till:

Duktiga Tjejen sa...

Haha, såg den kommentaren i förra inlägget och undrade vem det var som lämnade den ;)

Hemma på våran gata sa...

Haha så typiskt karlar att skylla ifrån sig ;) De kan väl lära sig att prata vid RÄTT tillfällen istället ;)

oumberligating sa...

Intressant...måste jag säga, mer gästbloggande, särskilt, manligt kontra kvinnligt, då blir det kul på riktigt!
Kram på Er bägge två ifrån Oumberlige Peter!

h sa...

Haha, och där kom svaret! Underbart!! :)

♥ Sojka ♥ sa...

Ha ha kanske det. Hade varit mycket trevligare om den spotade ut guldtior! Då hade jag verkligen tvättat ofta. :)

Nett sa...

ja man kan ju få ha förklaringar med :)

Ann-Sofie sa...

Haha!

Cissi sa...

;)

säkert efter konstruktion...