Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 18 januari 2012

Utmaning: Västgötskans mindre smickrande vinkel!


Det har pågått en utmaning i mina blogg-kretsar. 
Och här kommer mitt oerhört vackra bidrag:



Jag kan inte låta bli att undra: Var sjutton kommer all dubbelhaka i från?? 
Har jag man verkligen så mycket gömt i den där "bra" vinkeln?? Ha ha! ;-)

17 som har tyckt till:

Malla sa...

haha :D
sv: jadu, spiderman t-shirten fick sonen vid en prenumeration för flera herrans år sen, vi tog stl S vilket visade sig vara vuxen-small så den fick jag :P
Captain America: reafynd, en tjuga på Lindex pojgavd. stl 164.
Star wars x3, 2 st har jag fått av en kompis dotter och en har jag fått av sonen, alla är barnstl men motsvarar xs/s
Flash: köpt online, minns inte var
Sen har jag en till superhjältetröja som jag faaan inte hittar, det är den snyggaste ju! Den är köpt på new yorker i Köpenhamn på rea.
Jag gillar superhjältar!
Men jag skulle vilja ha en Rosa pantern-tröja också!! :D

Unknown sa...

Det där fenomenet är tyvärr åtekommande hos mig. Var kommer det ifrån?!?! Det kanske är ett hemligt fett-reserv-lager, om i fall att vi nu skulle hamna på en öde ö.

Trillingnöten sa...

Riktigt snyggt alltså :)

♥ Sojka ♥ sa...

Ha ha är det du? ;)

Härligt när man kan bjuda på sig själv! :)

En skön vilodag blev det igår!

Kramis!

Jempa sa...

Bästa/sämsta vinkel-utmaning eller?

Märta sa...

Ja, herreguuud.. Hur konstig är inte kroppen konstruerad när man får fettreserv under hakan?! Vad ska den där och göra?

Nett sa...

Haha, härligt att kunna bjuda på sig själv :)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Men jag vet! Jag tror det är som jag börjar bli gammal och hängig. Både här och där:)

- sa...

Alla får nog dubbelhaka fotat från DEN vinkeln..:D

Rolig bild iaf - vad var utmaningen förresten, jag fattade inte riktigt..*trög*

;)

Gafflan sa...

Sedär ja! Lika snygg som oss andra. Glamor på hög nivå.;P

Jempa sa...

Men herregud, nu såg jag ju att du skrivit det i rubriken.

Men då du satt den andra bilden under (som jag anser alltid är den bästa fotominen/vinkeln) tänkte jag att det handlade om bästa/sämsta. :)

Lippe sa...

En del vinklar är inte smickrande, jag har tagit ett likadant och funderar fortfarande på om det är material som kan/bör publiceras!

Västgötskan sa...

Ha ha! Tack för era ärliga och roliga kommentarer kring detta ämne... ;-)

Lippe:
Klart du ska! Kom igen, våga visa! :-D

Nina sa...

Psst.. dubbehakor attackerar KONSTANT då man tar kort på sig själv.. de liksom flyger in för att landa fint och sen försvinner de lagom till kortet är taget! ;P

Anonym sa...

Haha, men du, jag kan se likadan ut :D

Lika vacker ändå, men lite bättre på nedre bilden ;D

Kram

Sus sa...

Haha, ja vi kan verkligen se...annorlunda ut =)

Anna sa...

Haha va härligt att du också hängde med! :)