Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 15 januari 2012

Matkoma!

Herregud, matkoman "from hell"! Fläskfilé med ris och kantarellsås och så kladdkaka med vispgrädde på det... Gott! Men oj, vad trött man blev.

Vad gör ni så här i slutet på helgen?



14 som har tyckt till:

Malla sa...

inte så mkt, slappar lite efter en tidig middag. ska ta ett tabatapass om en stund när maten sjunkt undan, håller på att tvätta,ska duscha och packa gymväskan inför nästa vecka.

Kicki sa...

Promenad, lagt ut en fejksoffa på golvet innan vi beslutar för att beställa, ritat och nu ska jag skala potatis...kanske ta lite glögg till:)

äppelblomman sa...

Mmm låter gott! Själv kom jag precis hem från en iskall ishall!!;)
Kram K

Anonym sa...

Gott! Städar garderober vilket i och för sig kan vara väldigt intressant. Det dyker upp saker som man inte visste att man hade:-)

Kramen

Shamrock sa...

åh kladdkaka. Så här i slutet av helgen blev jag plötsligt sugen på kladdkaka (undrar varför...)

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag sitter och skriver - eller snarare läser igenom vad jag tidigare har skrivit :)

Jess sa...

Sitter och är sugen på en fastlagsbull, det är vad jag gör just nu! ;)

soffie sa...

tack för titten hos mej alltis skoj med nya läsare, va trevlig blogg du har, vi har firat min pappa idag som fyller år på tisdag , mums va gott det ser ut, kram

Mallan sa...

Vilken middag! Just nu sitter jag och väntar på att den lilla ska somna så jag kan sticka in i duschen :-)

Anonym sa...

Gott! En twix och en kopp te innan sängen!

Nina sa...

åh kladdkaka... som kolhydratsratare får jag ju inte äta det... men f-n va god den såg ut på bilden!!! Nästan så jag inte vågar titta rakt på den! =)

Västgötskan sa...

Nina:
Ha ha! Sorry. Ja, det är nog bäst. Look away! :-D

Nyckelpigan sa...

Shit vad gott med kladkaka. En av mina favvosar är Tobleronekladdkaka MUMS!
Idag har jag slafsat i mig rice crispiestårta. Inga kalorier aaaalls i den

Fru Lindholm sa...

Älskar kladdkaka! Tur har jag kanske i oturen vad vet jag för min man hatar det. Så här hemma blir det bara det när jag eller dottern fyller år. Så jag får väl njuta bara av att titta på din bild då!