Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 24 januari 2012

Korkad eller bara dum...? ;-)

Om jag vet om att jag kommer vara dödstrött imorgon bitti, varför går jag då inte och lägger mig? Är trött, men ändå konstigt "rastlös" på kvällarna. Skum känsla... 
Nej, jag får väl tvinga mig i säng annars är jag zombie-look-a-like imorgon! :-P


Go´natt!


12 som har tyckt till:

Anna sa...

Haha jag är precis likadan..

Nina sa...

jag tror på det tredje alternativet... tonårsrebell... det kör jag på, stenhårt... dels är det inte så hårt och man känner sig rätt ung och fräck också! =) Sov så gott!

♥ Carina ♥ sa...

Du är varken korkad eller dum.
Det är ju konstigt det där att man ska gå och lägga sig på kvällen när man är pigg och kliva upp på morgonen när man är trött... ;)
Sov gott!

Elle sa...

Jag är den som kliver upp först på morgonen, men ändå envisas jag med att sitta uppe sent. Känner igen den där rastlösa känslan.

Malla sa...

därför att de lugna, tysta och avslappnande kvällarna är SÅ ljuvliga!! :)

Nyckelpigan sa...

Samma problem här. Dödstrött på morgonarna uppe sent på kvällen. När ska man lära sig??? Har inte hänt än på 36 år

Ting sa...

Sån där är jag med.
Älskar att sitta uppe sent på kvällarna.

Anneli Stålberg sa...

Jag har inget bra svar eftersom jag också är antingen korkad eller dum vad gäller uppesittandet. Eller både och :)

kattiiiiss sa...

Då är vi två!
Hoppas att du känner dig någerlunda pigg idag :-)

Västgötskan sa...

He he! Jag tycks ju inte vara ensam om det i alla fall....
Ha en fin dag, alla korkade och dumma bloggläsare! ;-)

- sa...

Jag känner igen mig! Det är väl så att man inte har så mycket egentid så på kvällen när det äntligen är lugn och ro, då vill man inte lägga sig på en gång. Eller så är man uppskruvad och övertrött, kan ju vara det med..;) Fast jag är numera för trött för att göra annat än ligga i soffan och glo på tv eller slösurfa på facebook efter tio på kvällen, men går och lägger mig gör jag inte så ofta som jag behöver, trots att jag är helt slut..:-o

Miss Agda- Småbarnsliv och endorfiner sa...

Tack för påminnelsen. KL 2306 nu är jag precis i samma situation som du..