Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 15 januari 2012

Intensiv frekvens!


Man ska tydligen inte vara borta från bloggvärlden mer än en dag. 159 nya inlägg???
Vad i h***e, kör ni inte med bloggfritt på helgerna eller??! (*kastar sten i glashus*) Hihi! ;-)



12 som har tyckt till:

Gafflan sa...

Nä. Man blir liksom straffad för att man tar det lite lugnt. ;D

Lippe sa...

Den där sidan öppnar jag aldrig.....

Malla sa...

hehe, jag hinner knappt läsa på veckorna så på helgen då jag äntligen har tid så är det liiiiiite väl många inlägg att läsa ;)

♥ Carina ♥ sa...

Nä du! Ingen rast och ingen ro som bloggare ;)

äppelblomman sa...

Ha ha o jAg hade över 250 st;)
Kram K

Nyckelpigan sa...

Ingen rast & ingen ro vettdu =) Bara läsa & gotta sig med alla härliga bloggar

KaosJenny sa...

Ha HA, och så blev Bloggeriet ännu ett måste på listan ;-) fastän det var mindre måsten och borden vi behövde ha... Den där eländiga balansen nu igen! KRAM på dig...

Anneli Stålberg sa...

Det är öppet alla veckans dagar så det är bara att läsa på :)

Ezter sa...

Var ser du det? Själv går jag in på instrumentpanelen, alla blogguppdateringar, börjar uppifrån och läser tills jag läst alla nya. Här missas inga inlägg!

Joanna Björkqvist sa...

Inga fritidsproblem alltså, varken för oss som bloggat eller för dig som ska läsa! ;)

- sa...

Oj! Ja jag kommenterar bara andras bloggar på helgerna, orkar inte skriva eget däremot. Inte denna helg iaf ;)))

Villa Frejas bokblogg sa...

Absolut inte - bloggen är mitt LIIIIIV! :)