Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 3 januari 2012

Vi har fått en pool!

"Grabbarna grus" har fixat en pool åt mig. (Där var en mening jag inte trodde jag skulle höra. Framför allt inte i JANUARI?!) Jag tror jag står över premiärdoppet, men tanken var ju god. ;-)

Sen behöver jag väl inte säga att de var sådär rena när de kom in sen...? Sand och vatten är ingen jättebra kombination... Men jag förstår dem. Vad gör man inte när avsaknaden av snö är total...?!



17 som har tyckt till:

Petra sa...

Ju mer smutsig ett barn är desto roligare har de haft,

oumberligating sa...

Härlig bild! Hoppas på att bli bjuden på Pollparty hos dig under det kommande året!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Milla sa...

Tänk vad lite barn behöver för att leka i timmar :)
Visst minns man hur härligt det var då gummistövlarna fastnade i geggan. Slörp !)
Kanske har ni inte hunnit ta in bevattningsslangen ännu? En perfekt lösning för att spola av det värsta med.
Hoppas att ni får en fin dag!
Kram

Lairama sa...

Haha... vad gulligt av dem :)

Smutsiga barn brukar oftast vara glada barn.

Ha en bra dag!

äppelblomman sa...

Vatten är väl de bästa som finns!! Synd bara att de inte hade kunde göra en snöpool... De hade varit mycket bättre med tanke på att de är januari månad;-)!
Kram K

LillaTuss sa...

Skitiga barn e friska barn...

Nyckelpigan sa...

Vad kul de verkar ha! Ibland behövs det inte mycket för att kidsen ska vara sysselsatta en längre tid. Tycker allt du kunde tagit dig et dopp hihi :)

Nett sa...

Så snällt av dem, tanken var god :)

kattiiiiss sa...

Ooo vad najs! ;-)

Här har vi istället en gigantisk hårtork haha
Det blåster nämligen storm!

Kram

Frugan med Lillan i magen sa...

Nja slemproppen kan ju återbildas om den går förtidigt.

Jess sa...

Smutsiga barn är glada barn! :)

Duktiga Tjejen sa...

Haha!

Åsa sa...

Nä, jag hade också uoppat över det doppet! ;)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Vi längtar också efter S. N. Ö.

Villa Frejas bokblogg sa...

Riktig spa-anläggning med gyttjebad och allt :)

Nettan sa...

Åh, sådan där våt lera som sakta torkar och kryper in i varenda söm på kläderna. Härligt, härligt ;-). Men jag gillar omtanken pojkarna har om sin mor. Lerbad sak vara väldigt bra för huden har jag hört :-). / Nettan

Västgötskan sa...

Jo, där har ni ju en poäng. Lerinpackningar ska ju vara bra... He he! :-D