Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 27 januari 2012

Radioreklam som inte riktade sig...

(eller gjorde den just det?) till oss blondiner...
Det har gått en reklam på radion för...ja du, för vad vet jag inte (Så bra var den reklamen...)  Men det handlar om någon träning som "BARA" tar 17,5 minut i alla fall. Och i slutet säger tanten på urgöteborska:
"- SMS:a Cattis till...(någonting)... Cattis med C. Som i titta!"

Jag var på väg att göra ett blogginlägg för ett par veckor sen och fråga vad i h****e hon menade med "C som i titta"???
Som tur är gjorde jag inte det... (Ja, jag är ju blond.... *harkel*)



God morgon! :-)


20 som har tyckt till:

Nett sa...

Har nog missat reklamen helt och hållet, och blond är jag med ;)

- sa...

Då är jag nog superblond (i själen)..för jag fattar inte heller vad hon menar med c som i titta..?!

:P

Camilla sa...

Jag vet inte vilken reklam du menar. Vore roligt att få höra den reklamen.
Ibland så görs det väldigt dålig reklam.
Och då spelar det ingen roll vilken hårfärg man har ;)
Kram!

Anonym sa...

Fniss, från en äkta brunett. ;)

Milla sa...

Hahaha, vilken tur för mig att mitt hår har mörknat med åren !)
Men om sanningen ska fram så fick jag läsa ditt inlägg två ggr innan poletten trillade ner.Kram

Elle sa...

Är hur jäkla brunett som helst, men fattar inte heller vad som menas.
Kanske har du hört fel och hon säger C. som i Sitta och försöker vara rolig?
Fint hår....
Ha en skön helg!
Kram Elle

Malla sa...

hahahaha :D

♥ Carina ♥ sa...

Jag har inte hört den reklamen men fattar inte heller... och jag är inte blond, haha
Kram och trevlig helg!

Suzan sa...

Hahaha...

Carina Sjölund sa...

Har missat den reklamen. Men man blir ju alldeles snurrig av allt dom visar :)
Kramen♥ ha en fin dag

Lairama sa...

Har aldrig varit blond men fattade inte heller förrän efter ett tag.
Vilken underbar färg och lyster du har på håret!

anette sa...

Hmmm
Blond som jag är.
Så fick jag läsa detta två gånger och sedan fylla på min kaffekopp innan min pollett trilla ner, hahahaha.
kram

desperat hemmafru sa...

Okej Jag är blond. Åtminstone om man ska gå efter hur lite jag förstår skämtet. Jag skrattar inte alls...

Om någon som uppenbarligen förstått skämtet kunde offra sig och förklara vad det är som är så kul, så kanske jag får skratta jag med???

Åsa sa...

Men det VAR ju lite långsökt! (Och då är ändå jag brunett)

desperat hemmafru sa...

Jag vill bara säga det. Jag fattar. NU. En halvtimme senare... ;-)

äppelblomman sa...

Jag är brunett och jag fattade ändå inte skämtet;-)
Kram K

kattiiiiss sa...

Den reklamen har jag missat. Men blond är jag inte :-)
Ha en trevlig helg.
Kram Katarina

Ezter sa...

Tur man sluppit höra den dåliga reklamen!

arasen sa...

Jag fick läsa 3 ggr innan jag fattade. Brunett är jag, men föddes blond :P

Barnens Hjältar sa...

Hahaha, det hade varit typiskt mig att inte fatta en sån grej. Jag är med blond egentligen ;)