Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 22 januari 2012

Tappa byxorna?

Härligt att läsa att något bra kan komma ur gårdagens pinsamma upplevelse. (Att ni fick er  ett gott skratt alltså)! ;-)
Idag ska jag först iväg till gymmet och sen till ishallen. Kan man tappa byxorna där, eller kan jag slappna av tror ni? 



16 som har tyckt till:

Jess sa...

Allt kan hända! Hahaha! Men det där med baddräkt har jag också tänkt på, alltså att det kan vara bra att ha på badhuset!
Lycka till på ishallen!

Anna sa...

Haha jag skrattade gott åt ditt förra inlägg trots att jag mer än väl vet hur det känns (fast när jag dykte i var det mina något förstora badtrosor som åkte all världens väg), men vi kan väl hålla tummarna för att du slipper tappa byxorna idag på gymmet. ;)

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, nej behåll du byxorna på ;)

♥ Sojka ♥ sa...

hahaha ja det kan jag tänka mig att du vill! haha

- sa...

Hehehe..det finns nog mängder med pinsamheter som kan hända både på gymmet och i ishallen - glöm inte att dela med dej av dessa ifall de händer! :P

Milla sa...

Hahaha, jag är lite efter. Läste gårdagens inlägg nu :))
Ha en fin söndag

Malla sa...

haha, passa dig för det, ta ett bälte :)

Joanna Björkqvist sa...

Sitter brallorna på ännu...? ;)

Camilla sa...

Hahahaha...du kanske ska skaffa ett par hängslen. För säkerhetens skull,menar jag ;)
Kram!

Agneta sa...

Hahaha! Påminner om när jag åkte vattenrutschkana (stavas?) för några år sen och upptäckte när jag åkt färdigt att bh:n satt ovanför brösten! Jag märkte först inget för jag var så omtumlad efter färden, så mina kompisar gjorde mig uppmärksam genom att skratta sig fördärvade åt mig! :)
Jaja, man får bjuda på det där ibland ;)

desperat hemmafru sa...

Tänkte att du blivit så smal så brallorna åkte av... Det är vad jag går och drömmer om! :-)

Anneli Stålberg sa...

Jag tror man borde kunna slappna av, men man ska aldrig säga aldrig :) Hur gick det?

Joanna Björkqvist sa...

Ler ofta åt dina blogginlägg och därför får du en award av mig idag! :) Ha en fin söndagkväll!

Barnens Hjältar sa...

Haha :-)

Jag har med varit i ishallen idag :-)
Det är helt klart uttröttande

Anonym sa...

Lika bra att köra med hängslen ;-)

Jempa sa...

Lika bra att köra onepiece, för total trygghet.