Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 23 januari 2012

Skitmorgon...

...bokstavligt talat!
Jag vaknade först i en hög av bajs. Lill-skiten (som nu gör skäl för smeknamnet) hade bajsat så mycket att blöjan hade läckt åt ALLA håll! Sambon märkte inte detta, när han skulle ta upp honom och byta blöjan (och det var innan jag upptäckte bajshögen i sängen (och på mig själv). Så han tog på sig kläder först och bar sen plutten till toaletten, för att där upptäcka att både hans byxor och tröja blev fulla av skit...

När jag sen hoppat in i duschen och tvättat av mig, kommer jag ut till hundkiss i hallen, hundkiss och hundbajs på vardagsrumsmattan...?! GAAAAAH!!
Nu löper förvisso djävulshunden och av någon anledning (som jag googlat fram) har de ofta ett behov att "göra ifrån sig lite oftare" under de veckorna. Visst, ok. Fine. Men SÄG TILL att du vill ut då, hundskrälle! GAAAAAAH (igen)!!



Hur har eran morgon varit?



14 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Vaknade lite för tidigt men annars okej. I alla fall i jämförelse.
Men! Nu kan det bara bli bättre :)

Ezter sa...

Usch vilken morgon! Barnskit är ok tycker jag, men inte hundskit! Fast självklart inte i sängen!

Nett sa...

Då fick du en morgon där du vaknade till snabbt ;)

- sa...

Usch vilken dålig början på dagen - och veckan! När min katt löper, får hon diarré och lägger gärna högarna på våra sängar om hon kan..av nån anledning! Trist som fan..! Måtte inte hunden göra likadant när hon börjar löpa..:-0

Anna sa...

Oh det låter kanske inte som den ultimata starten på dagen.. Men nu kan det ju bara bli bättre. :)

Nej jag önskar att jag brände över 1000 kcal på combat men det var för både combaten och löpningen. :)

desperat hemmafru sa...

Låter onekligen som en av de mindre lyckade morgnarna. Men vad fasen, det är bara att bita ihop och köra på. Ha en riktigt bra dag! :-)

Suzan sa...

Ahmen vad fan... jag äter ju!!! hahaha...

Västgötskan sa...

Suzan: Sorry..... :-D

äppelblomman sa...

Åh najs...;-) Fy faaan.. De är därför jag inte skaffar någon hund;-) barns spyor o bajs, okej... Men inte hundars;-)
Ha en fortsatt bra dag o hoppas att du slipper mer bajs o kiss;-)
Kram K

Duktiga Tjejen sa...

Jösses Amalia! Jag vet vad jag har att vänta...

Min morgon: nästan-spy, en brödbit med smör, vägning (nu gått ner 1.5kg), en medicin, åter i sängen, panik för att spy, illamåendet kommer smygandes... Hade faktiskt gärna bytt det här mot din morgon, hur knäppt det än låter ;)

Unknown sa...

Helt plötsligt känns min morgon alldeles ljuvlig... ;-)

h sa...

Hahaha, flåt men kan inte låta bli. Hahaha!!! ;)

Nyckelpigan sa...

Visst är vissa morgonar helt underbara! En del dagar älskar man sina djur mycket, vissa dagar not so much...

Dan Syndrom - legitimerad sociopat sa...

Haha, skitmorgon. Fast på nåt sätt känner jag igen mig, lever också i småbarnsträsket.