Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 20 januari 2012

Man tror att man känner någon...


Det var verkligen hur trevligt som helst idag!!

Tänk vad mycket man har att prata om?? Jag tänkte att det kanske skulle kännas krystat eller så, men herregud vad vi babblade på. Nu är väl ingen av oss särskilt blyga, men ändå. Att man kan ha så mycket att prata om? Det mesta utav det hade inte ens med barndomen att göra.

Man tror att man känner en person ganska bra, men ändå får man veta så mycket under ett par timmars tid (som man aldrig hade kunnat föreställa sig) och går sedan därifrån med en helt annans slags känsla och respekt. Helt galet, men ändå fantastiskt på något sätt.


Mellansönerna kom jättebra överens och lekte tyst och lugnt (?!) och lugnt på övervåningen.
De två små lekte också förvånansvärt bra (för sin ålder) och kramades och klappade på varandra. Sååå gulligt att se. Hihi! :-)


Några bilder får ni inte. Jag kan ju inte skrämma henne genom att fråga om jag får tar bloggbilder, det första jag gör. Ha ha! 



18 som har tyckt till:

Nett sa...

Låter som att ni hade en trevlig stund :)

Precis jag har inte blogspot men du har ;) Men här har jag inga problem med att kommentera, som hos andra blogspotare.

♥ Carina ♥ sa...

Vad roligt att träffa sin barndomsvän :)
Önskar dig en trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Underbart att lära sig något nytt om en person!
Låter som en riktig mysfredag

Ezter sa...

Vad kul att det blev lyckat :)

desperat hemmafru sa...

Ja, det lät både spännande och medryckande! Härligt!

Åsa sa...

Härligt med gammal vänskap som kan tas upp!

Susjos sa...

Låter som en trevlig träff :)

Trillingnöten sa...

Jag älskar att träffa gamla vänner så där :) Det är underbart om det liksom klickar också :)

Grabben i bloggen bredvid sa...

Låter spännande. Förstår de kluvna känslorna.
Samtidigt måste jag nog säga att jag är lite avis, för jag har ingen kontakt med gamla kompisar :j

Anna sa...

Åh va härligt att ni hade en bra dag. :)

Milla sa...

Vad roligt att höra att det gick så bra :)

Malla sa...

Så himla roligt!

Anonym sa...

Åh, jag älskade detta inlägg!

jag har "såklart" inte varit där idag med er, men jag förstår känslan av det du beskriver.
man blir så ivrig om att berätta om ditt liv att man pratar i mun på varandra!

Vänskap - kärlek - och en kommentar från Stofisen :D
kram

Anneli Stålberg sa...

Vad härligt det låter.

Villa Frejas bokblogg sa...

Men så kul att det blev så lyckat. Att få en nygammal vän så där :)

Camilla sa...

Så underbart att ni hade det så trevligt.
Kan tänka mig att det blir fler sådana träffar framöver :)
Kram!

Jess sa...

Så roligt att träffen gick bra! Ibland är FB verkligen bra, men raggningar kan man vara utan..., i alla fall om man sagt att man är i ett förhållande!
Så fin du är på bilden i förra inlägget!
kram

Joanna Björkqvist sa...

Vad kul att det blev en lyckad dejt!