Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 24 januari 2012

Ni som jobbar med mat - Se upp för den nya orgasmen!



En vän på facebook fick lära sig något nytt (och förmodligen oväntat) idag! ;-)


23 som har tyckt till:

Trillingnöten sa...

Hahahahaha!! Herregud! Jag ska ta det lugnt med maten ser jag :) Vem vet vad som kan hända!

Nyfiken Alltid sa...

Ha,ha! Jobbig felskrivning.

Milla sa...

Alla sätt är bra utom de dåliga :)

Unknown sa...

Tänk att jag missade dessa mikroorgasmer helt under alla år som jag läste mikrobiologi på universitetet. Jag valde helt klart fel kurser, för jag fick bara läsa om massa små läbbiga sjukdomsframkallare och liknande...

Villa Frejas bokblogg sa...

Skarpsynt att se det felet - läste också inlägget... men vad jag förstod var det inte personens felsägning utan någon annans?!
Dock lika roligt!

♥ Sojka ♥ sa...

Kladdkaka! =O Fy din rackare! :)

Västgötskan sa...

Husfrun:
Nej, det var kursledaren som sa fel tror jag. Ännu roligare! :-)

Gafflan sa...

Hahaha! Jätteroligt!! :DDDD

Bloggande 4barnsmamma sa...

sv; Åh jag vet! Jag brukar inte publicera kommentarerna förren jag svarat men har inte hunnit på länge:)
Skärpning!
Kram!

Märta sa...

Hahaha! Skriver ut och sätter på anslagstavlan här på jobbet! (arbetar nämligen inom livs) :D

♥ Carina ♥ sa...

Ooops! Så det kan GÅ, haha

Lippe sa...

Hahahaha!!

h sa...

Hahaha!!

Cissi sa...

Hahahaha! Tänk så fel det kan bli... ;)

Anna sa...

Hehe... Inte var det kursledaren som sa fel, det var en av kursdeltagarna... =) Tilläggas kan göra att övriga kursdeltagare skrattade ganska mycket!!!

Inte illa att mitt inlägg på fb får äran att vara delaktig i din blogg... ;)

Shamrock sa...

haha men microorgasmer måste vara bättre än inga alls

Anonym sa...

OMG! Haha,
jag ska tänka på det ;)

kram

Susjos sa...

hihi! Underbart!!

Nettan sa...

Inte illa att arbetet bjuder på sådan kurser. Allt för gladare och mer avslappnad personal ;-). / Nettan

äppelblomman sa...

Hi hi hi tänk så del de kan bli ibland;-)
Kram K

Gaymasen sa...

Hahahaha det var roligt. ^^

Och det tyder på att dötra din kommer ha väldigt, väääldigt bra humor i framtiden. ;-)

Gaymasen sa...

Ps. Är den där kursen gratis eller? Höhö. ;-)

Västgötskan sa...

Gaymasen:
Ha ha! Jag vet inte, men det går säkert att kolla upp... ;-D