Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 23 januari 2012

Snurrig i skallen!

När man efter spinningpassets intervaller försöker minska motståndet genom att vrida på vattenflaskan... DÅ ÄR MAN TRÖTT!!!
Nu blir det bara soffläge för min del. Söta, gulliga sambon lägger barnen. Jag är sååå tacksam (och lite bortskämd). ;-)



Ha en underbar kväll därute!


14 som har tyckt till:

Jess sa...

Slappa på!
:)

Barnens Hjältar sa...

Haha, ja då är man trött absolut :P


Ja du det var blandade känslor ang jobbet idag måste jag säga. Det blir nog bra till slut.

Suzan sa...

Hahahaha.. ;)

Anonym sa...

:-) prova går ju

Tove Kungsholmen sa...

Hällde fil i kaffet i morse. Alltid lika gott...

Nina sa...

hahahaha!!! asgarv!!! underbart!!! PRECIS så vill man ju att det ska kännas efter ett pass!! =)

desperat hemmafru sa...

Låter som att du har jobbat bra! Så trött blir jag sällan av sport... Jag hatar blodsmaken i munnen. Jag plågas heller länge och segt.

Västgötskan sa...

Tove:
Ha ha! Låter mumsigt. ;-)
Ungefär som när jag tog salt i yoghurten istället för kanel... Blä!

Malla sa...

du måste in på dina inställningar - inlägg och kommentarer - kommentarer - välj inbäddat - spara. Då tror jag det blir sådär så du kan svara var och en.

kattiiiiss sa...

Ohh vilken dag!
Njut i soffan du, det är du väl värd :-)

Nyckelpigan sa...

Känner igen mig om jag säger så hahaha Härligt att vara så trött av träning! Jag gillar't

Anonym sa...

Japp, då är man trött. Hoppas du fått sova ut nu då. :)

- sa...

Ja, då är det dags för flera minuter sen att lägga av :-P

Cissi sa...

Tackar!

Ja, då är man bra trött