Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 6 januari 2012

Ridning och sköna känslor! ;-)

  Att vakna upp till en strålande dag är inte helt fel. Solen skiner och det är frost och lite, lite snö på marken. Härlig känsla! Lill-skiten vaknade inte förrän klockan 8! Sambon gick upp med honom så jag fick sovmorgon. Också en härlig känsla!



Senare sa han att lillemannen hade varit gnällig hela tiden. Efter att jag gick upp vid 09.30-tiden, har han bara traskat runt här och lekt med både leksaker och även "inte-tänkt-som-leksaks-egentligen"-grejer. Inte ett pip från honom. Vet inte vad sambon babblade om? Lillen saknade väl sin mamma! Ha ha! ;-)

Idag är det tänkt att jag ska ut på hästryggen. Jippi yeay! Det var läääängesen. Säkert ett år sen. Trots att en vän till mig har egna hästar. Tragiskt! Eller ja, inte tragiskt att hon har egna hästar alltså. Utan att det går alldeles för långt mellan gångerna... ;-)

10 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Härligt!!
Njut av ridturen :-)
Vädret är underbart!

Jess sa...

Ha det så mysigt på ridturen! Ta int för lång runda bara om du inte ridit på länge, det misstaget gjorde jag med resultatet att jag inte kunde röra mig dagen efter, fast jag var grymt otränad... ;)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hoppas ridturen var dajlig:)!

Suzan sa...

Härligt med ridning!

Duktiga Tjejen sa...

Vad härligt att rida! Jag red jättemycket som yngre.

Mallan sa...

Jag blir sååå avis!! Jag har inte ridit på flera år och längtar ihjäl mig emellanåt!

Cissi sa...

Mysigt med ridning.. Håller med om att man börjar få vårkänslor, fick tom tulpaner här om dagen

Malla sa...

asså. vi har nog en meter snö och då skojar jag inte ens.
tur jag gillar det :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Ååå ha så kul. Och gör det till en vana nu. Minst en gång i månaden!

Barnens Hjältar sa...

Härligt, min dag har varit sådär..harkel :P