Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 21 juni 2009

Värmländsk luft är bra för...

Herregud, jag vet inte ens var jag ska börja någonstans... Hela hjärnan känns överhettad efter nästan en vecka fri från bloggning. Alla idéer och tankar har växt och pyser just nu över i en galen blandad och kaotisk sörja!

Midsommar har varit bra och i goda vänners/släktingars lag. Fast när jag känner efter; visst behöver jag en lugn spa-helg på egen hand, för att återhämta mig..? ;-)

Ni som tror att Värmlandsluft är bra för kropp och själ (och hy). Tänk om! Det här hände mig:

Nu har jag inte problemfri hy i vanliga fall heller. Men det här är ju löjligt.
Största finnen i min livshistoria..!
PS. Inte ens bilden gör den rättvis. Den är enormt mycket större! :-P

Ja ja, hur som helst. Mer info kommer. Måste bara föra över typ 450 bilder från veckan som har gått. (Så går det när man köper en ny kamera och ska testa alla dess funktioner på alla möjliga och omöjliga objekt...)

2 som har tyckt till:

Unknown sa...

så var hon tillbaka..
jag skall både till tandläkaren och till borås djurpark..lite värre än en finne.. men kan ju bli bra..
Jag kör med på pump imon..
vi syns där.
kram

lotta sa...

Men... oj...
Skyll på värmlandsluften du!
Vin o choklad i massor brukar få mina spots att blomstra ;-)
Mao , ni verkade haft en underbar ledighet i skogarna!!!
Kram... hälsa B. att han kommer o hälsar på innan semestern o tar en fika..