Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 7 juni 2009

Skälet till att vara naken är...

Låt oss se... Ja, jag lever, men det är knappt. För det första; fattar ni hur många gånger per natt man vänder sig?! Med ömmande muskler, som "skvallrade", fick jag det till minst ca 25 gånger... :-P

Att borsta tänderna gör lite ont. Att ta av och på sig kläder gör JÄTTEONT (i axlar och armar)! Igår kväll funderade jag allvarligt på att lägga mig med kläderna på, men fick efter mycket om och men (och aj!) av mig dem.

Det var en lika stor bedrift att få på sig dem i morses! Så OM jag hade gått omkring naken här hemma idag, så hade ni vetat varför... :-D

2 som har tyckt till:

burriburrsonja sa...

nu vet jag hur pensionärerna på jobbet måste känna sig...

Unknown sa...

"det ska va gött å leva annars kan det kvitta..."
Det var det första jag kom på när jag läste din blogg..:)

Ang tisdag..jag hoppar det.. satsar på gymmet..
jag har så J*la mycket bunkar..

Men super tack för inbjudan..
// Maria