Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 12 juni 2009

Mina ryssar är tillbaka! =)

Igår kväll upptäckte jag följande:


Att de däremot hittade min blogg, efter att ha sökt på "tafsande ryssar" känns aningens oroväckande. ;-)

7 som har tyckt till:

Anjo sa...

HAHAHAHAHA JAG VISSTE DET!!! det var nåt skumt med dej!! HEHEHEHE

Peter Olofsson sa...

Ja, det är med olika former av "sökord" kan ställa till med mycket jag hade nyligen en arbetsgivare som googlade mig och i just det inslaget skrev jag inte så trevliga saker. Nu visade det sig att han gillade mina bloggor så allt är vä och jag har gått vidare i urvalsprocessen. Nu är jag inte idiot så jag bryr mig inte om ett dugd att jag syns tvärtom riktigt kul, blir lite hotad då och då, skrev bl a om att stoppa manlig omskärelse, vilket liv, två mordhot på direkten på bloggen. Vissa saker är visst känsligt! Nu är inte jag själv någon trevlig person direkt, men jag hotar aldrig någon och jag skriver alltid ut namn och telefonnummer om det är någon som vill ha det! utseéndefixering gillar jag inte heller, gjorde det mest på kul när det gällde "skäggstubbsdoktorn", resultate blev i alla fall gott!
Gillar din fina och tankvärda blogg lägger till mig som följare där, vill du klaga så gör det, då kan jag ju alltid ta bort den igen (ler)!
Ha en fin Fredagskväll och en trevlig helg önskar Peter Olofsson!

Anonym sa...

hejsan!
det var för länge sen
hoppas du har det bra
många hälsningar till FRA

mvh

Västgötskan sa...

Peter:
Klart du får. :-D

Karidola:
Tack detsamma! :-)

Västgötskan sa...

Anjo:
Tack för den du. :-D

>>> sa...

HAHA :D

Karin sa...

He, he...
Jag har också ryssar på återkommande besök.
De skickar dessutom kommentarer - på ryska =D
Skitkul !!!