Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 4 juni 2009

Åknih ?

Skulle skriva order "blogg" i ett SMS. Hm... Brandvägg eller omodern ordlista? Fick nämligen förslaget: "Åknih". Vad sjutton är det??

3 som har tyckt till:

Unknown sa...

haha.. ja du.. många ord finns det och det är inte så lätt att veta alla ..men det tror jag ALDRIG har hört..
Jag arg ::???!!!!

Nej du.. så lätt får du inte mig rosenröd..
Jag kommer imon..
Men du..jag kan lova dig att nacken var öm..så öm så jag avstod sex,jobb och en promenad..
Du fattar skalan va...!!
Glöm nu inte å ladda inför imon då..
Skall jag hämta dig lr möts vi där ?

Västgötskan sa...

Skönt att höra. Jag har ännu inte skaffat insikten av vad som gör dig arg och inte. Men det lär jag väl komma underfund med så småningom (kanske) :-D
Du verkar ju iaf inte så känslig och det är bra, för jag är rätt frispråkig. Du verkar blyg... *harkel*

Du får gärna hämta mig imorgon, om du ändå har vägarna förbi. Känns onödigt att ta två bilar då. Kl 16.40 ca, eller?

Unknown sa...

jupp..ses då.. kanon å få köra ett riktigt pass..har inte kört pump sen skadan..skall bli så kul..jag duschar å bastar imon efter passet.. lite inpackning..sen blir det mjukisarna på å direkt hem för taccos intag..

lite längre fram får gubbarna och barnen träffas tycker jag..

så en annan kväll kan ju "the man " fixa fredags myset och vi kommer hem fasta å slanka i hullet..
hihihhiii...