Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 23 juni 2009

Jämfört med skämtet på Liseberg, så...

Jag såg en snutt på Allsång på Liseberg igår. Som "nästan-Göteborgare" så vill man ju att Göteborgs svar, på något man numera kan kalla en svensk tradition, ska vara bättre. Det är bara att bita i det sura äpplet och erkänna; What the hell?!

1. Jag är, för det första, inget stort fan av Lotta Engberg.
2. Hon sjöng ju inte i mikrofonen?!
3. Gästerna kunde inte ens texterna LITEGRANN.
4. Bingo... (Say what??)

Det enda som lyfte programmet en aning, var glimten av en helcool Brolle (fast i eh...väldigt "ovanliga" glasögon) ;-)


Allsång på skansen rockar fett, för att uttrycka mig extremt fjortisaktigt. (Eller är det uttrycket så "ute" att inte ens dom säger det längre?! Vad vet jag så här 15 år senare...) :-D



ab, ab

2 som har tyckt till:

danitra sa...

Nej, det rockar inte fett. Det är inte "tha shit" eller något man är "down with".

Det suger.

:-P

Västgötskan sa...

"Da shit", det känner jag igen. Är inte det fjortisuttryck då? :-)