Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 28 juni 2009

Det är något fel på svenska folket!

Aftonbladet/klick har haft en omröstning på de sexigaste läkarna i TV.

1. Hur kan "JD" (Zach Braff) i "Scrubs" få mer röster än Julian McMahon och Justin Chambers??

















2. Och framför allt; hur kan tråkige "McDreamy" få flest röster, framför "House", George Clooney och "McSteamy"???






















We are lost
(som Jack Shepherd/Matthew Fox) kanske skulle ha sagt. ;-)









5 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Tycker alla ser likadana ut men det kan vara solsting...

Västgötskan sa...

Tove:
Låter så... :-D

Tessan sa...

Ahhh... bilderna är en fröjd för ögat. McSteamy skulle jag lätt kunna tänka mig en regnig tisdag. Eller en solig måndag. Eller en snöig fredag. Eller...
Men var är Sawyer??

Västgötskan sa...

Tessan:
Sexigaste läkare. Sawyer är ju inte utbildad sådan, även om han gärna skulle få undersöka mig ändå. :-D

Tessan sa...

Oj, det missade jag. Att det endast var läkare alltså. Men som sagt.... Sawyer - anyday, anytime, anyplace ;-)