Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 25 juni 2009

Ibland är det bra att vara envis som synden!

Igår var det S-Core på gymmet med ny koreografi. Jag tror jag känner av lite träningsvärk i magen redan...?! :-O
Efter det halvtimmespasset blev det crosstrainer. Min kära vän M hjälpte mig starta helvetesmaskinen och satte den på 20 min. (Tror inte att hon visste att jag nästan fick en fullständigt black-out efter 10 min på trappmaskinen förra gången..)

Det slutade med 15 min istället för 20. Första 5 min gick bra. Nästa 5 min var jobbiga. De sista 5 min gick på ren och skär viljestyrka, inget annat! Min kondis är helt jävla värdelös! Dessutom fasar jag; om jag inte klarar 20 min på en crosstrainer, hur ska jag klara av 60 min spinning på fredag eftermiddag? :-O

Jag garanterar att kvinnan på bilden egentligen inte "kör". Hon har stått still i den positionen i en kvart, medan ho blir fotograferad. Det är därför hon ser så fräsch och glad ut...

1 som har tyckt till:

Unknown sa...

Haha.. jasåå det är så tufft på konditionsidan.. Nja..då hade jag aktat mig för 60 minuter spinning dessutom i värmen, jag vet att jag skall insperera ,men det skall vara realistiskt oxå.. visst klarar du dig, men nånstans skall det ju vara roligt och givande oxå..inte bara ren jävla envishet utan lite kraft och energi oxå//
Ses på söndag om inte förr