Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 8 juni 2009

Jag kommer sakna min 9000. Tror jag...(?)

Snart är det dags. Med lite vemod i hjärtat ska min pärla, min fantastiska, trogna skrutt gå skroten till mötes... (Dvs. bilen, inte sambon!) ;-)


Nu när jag inte längre kör min älskade 9000, så måste jag förändra mitt tänk. Jag måste få mig själv att fatta att jag numera faktiskt kan:

* Fälla ner solskyddet framför förarsätet, istället för att kisa bakom solglasögonen och på så sätt skaffa rynkor innan 35 års ålder...!

* Möta vintern med lite mindre ångest, då jag inte behöver klättra in genom bakdörrarna till framsätet pga igenfrusna framlås. (Vilket hände bl.a. när jag var gravid i 9:e månaden. Grrrreat..!!)

* Jag kan tanka när jag behöver. Inte bara passa på, när centrallåset för en gång skull fungerar. :-P

1 som har tyckt till:

Mikaela H B sa...

hahaha. tur att du menade bilen och inte sambon hörru ;D