Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 2 juni 2009

Manipulativ son...(?) =)

I nio fall av tio somnar sonen lugnt och stilla i sin säng. Men den sista gången kan det blir ett raseriutbrott utan dess like...! Han ställer sig upp, kastar ut alla gosedjur och snuttefiltar som finns i sängen, ner på golvet.

Börjar sen skrika och när man då kommer in så kastar han nappen (som han fram tills det man kommer in i rummet, har hållt i handen?!) hårt och demostrativt i golvet. Det är svårt att hålla sig för skratt, för det är verkligen planerat...! Skitunge! ;-)

3 som har tyckt till:

Apan sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har. Hittade dit från bloggtråden. Den är verkligen stilig. Ska bokmärka dig.

Jag bloggar också på blogspot och tänkte fråga dig om du skulle kunna dela med dig av widgeten där man ser senast skrivna kommentarer. Har letat efter det i en evighet men aldrig hittat.

// Apan

Apan sa...

Hej igen!

Tänkte bara säga att jag printat din sida och lagt den som bild i ett inlägg i min blogg. Hoppas det var ok. Annars tar jag bort den.

Tove Kungsholmen sa...

Här har vi också ibland sådana där utbrott som man måste bita sig hårt, hårt i kinden för att inte bryta ihop av skratt över. De är rätt sällsynta här med men roliga (inte för henne säkert).