Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 3 juni 2009

Liseberg i bilder + Jag blev knäckt av "ödet"! Fan också...

Lisebergsdagen bestod av en åkgalen son och alltför lite tid (visade det sig)... :-)

Flumride blev en storfavorit!

Likaså slänggungorna!

Sonen och sambon slappar mellan åken. :-)

Sen hände något som jag bara kan tolka som ödets ironi?! Det började med att vi glömde sonens skor hemma... Det visade sig att utan skor fick han inte åka någonting. Enda alternativet (trodde vi) var ju att ge sig av in mot Göteborgs stad och köpa ett par skor. Men som tur var (eller hur man nu ska se det i efterhand) så frågade sambon i informationen. Han specificerade det hela med: "Det går bra med vilka skor som helst!"

Ni som känner mig vet vilka skor jag HATAR och som jag har lovat mig själv om och om igen att aldrig köpa! Varken till mig själv eller mina barn... Just det. Vet ni vad de hade i kaninbutiken? Någon "däruppe" satt garanterat och asgarvade ihjäl sig åt mig!! Förbannat också... :-P

De älskade (men av mig hatade) FOPPATOFFLORNA!
Men sonen var helnöjd och pratade t.o.m. om att ha dem till dagis.
Ja, ja, jag får väl ge mig då... *suckar djupt*

3 som har tyckt till:

Jempa sa...

Hahaha! :D

Jeanette sa...

Ååå vad avis jag blir, jag vill också åka till Liseberg.
Jag ska prata med min sambo och förhoppningsvis lyckas jag övertala honom! Hoppas ni hade det trevligt. Kram

thiindra sa...

FOPPATOFFLOR is the shit! Fula som fan, men jävligt bekväma :D

Har aldrig vart på Liseberg, bara Grönan men oj dit skulle man ju vilja:D